Uszczelnienie silnika Vw golf 3 tdi 1z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Uszczelnienie silnika Vw golf 3 tdi 1z
Witam !
Jestem nowy na forum. Posiadam golfa 3 tdi 1z , przebieg 360 000km, 1995r. Mam wycieki z okolic rozrządu, najpewniej któryś z uszczelniaczy. Zamierzam wymienić uszczelniacze wałka rozrządu i wału korbowego oraz sam rozrząd, gdyz zbliża sie jego wymiana. Zastanawiam sie nad pompa wodną, gdyż do tej pory jej nie wymieniałem. Co jeszcze moge wymienić, żeby nie wracać w najbliższym czasie do tematu i rozbierać na nowo rozrządu?
Z góry dziękuję za opinię
Jestem nowy na forum. Posiadam golfa 3 tdi 1z , przebieg 360 000km, 1995r. Mam wycieki z okolic rozrządu, najpewniej któryś z uszczelniaczy. Zamierzam wymienić uszczelniacze wałka rozrządu i wału korbowego oraz sam rozrząd, gdyz zbliża sie jego wymiana. Zastanawiam sie nad pompa wodną, gdyż do tej pory jej nie wymieniałem. Co jeszcze moge wymienić, żeby nie wracać w najbliższym czasie do tematu i rozbierać na nowo rozrządu?
Z góry dziękuję za opinię
zmień to co pisałeś i kompletny rozrząd z napinaczem, do tego jak masz kase to nowe popychacze febiego.
uszczelka pokrywy i uszczelniacze na śrubach.
jak odkręcisz koło paska na wale to pamiętaj do tego nowa śruba na kleju i dobrze dokręć, chyba że koło podrobione na klinie to nowe zapodaj.
pompa jest na osobnym pasku klinowym więc możesz w każdej chwili zmienić.
uszczelka pokrywy i uszczelniacze na śrubach.
jak odkręcisz koło paska na wale to pamiętaj do tego nowa śruba na kleju i dobrze dokręć, chyba że koło podrobione na klinie to nowe zapodaj.
pompa jest na osobnym pasku klinowym więc możesz w każdej chwili zmienić.
Ostatnio zmieniony pt lip 03, 2009 19:55 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.
to ok, tdi ma prawo wziąć do 1l/10000km, jak więcej to mamy problem.
jak uszczelniacze to i prowadnice a jak prowadnice to głowe trzeba ściągać i koszt rosną.
polecam olej MOTUL, jest droższy jak inne ze średniej półki, ale warto, zużycie minimalne.
jak uszczelniacze to i prowadnice a jak prowadnice to głowe trzeba ściągać i koszt rosną.
polecam olej MOTUL, jest droższy jak inne ze średniej półki, ale warto, zużycie minimalne.
Ostatnio zmieniony sob lip 04, 2009 08:24 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
przy wyciągnietym wałku można wymienić[kilkanaście PLN za komplet], trzeba się zaopatrzeć w przyrząd do ściskania sprężyn, ew zastosować jakiś patent.tomekl10 pisze:Zastanawiałem sie też nad uszczelniaczami zaworów
spokojnie możesz zalać 10w40, ja zalewam 5w40 silnik z 92r. 230k km, i często gaz wpada w podłogetomekl10 pisze:Obecnie jeżdze na oleju shell 15 w 40 diesel i boje się zmienić na olej wyższej klasy, ze wzgledu na przebieg
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
raczej 1 l/1000km. a wedlug mnie jak bierze wiecej niz 0,5 l na 1000km to juz cos nie takpiter_s pisze:to ok, tdi ma prawo wziąć do 1l/100km, jak więcej to mamy problem.
jak uszczelniacze to i prowadnice a jak prowadnice to głowe trzeba ściągać i koszt rosną.
polecam olej MOTUL, jest droższy jak inne ze średniej półki, ale warto, zużycie minimalne.
DANIEL LHR pisze:raczej 1 l/1000km. a wedlug mnie jak bierze wiecej niz 0,5 l na 1000km to juz cos nie tak
teraz to pier..... bzdurę, miałem na mysli 1l/10000km, od wymiany do wymiany.
krótkotrwały efekt, bez wymiany prowadnic nowe uszczelniacze wybije po roku.andrew.zbyrko pisze:przy wyciągnietym wałku można wymienić[kilkanaście PLN za komplet], trzeba się zaopatrzeć w przyrząd do ściskania sprężyn, ew zastosować jakiś patent.
olej śmiało możesz zalać 10w40 i w zimie będzie mu lżej, przebieg jaki masz nie ma aż tak dużego wpływu na to żeby mu dać lepszy olej, i tak będziesz zmieniał uszczelniacze to w czym problem.
powiem ci szczerze jeździłem na castrolu ale po wlaniu motula jestem pod wrażeniem, odczucie jak by silnikowi było lżej i minimalne zużycie oleju w porównaniu do castrola.
Ostatnio zmieniony sob lip 04, 2009 08:28 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 80 gości