Wyciek z wacupompy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

janiol860
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr mar 18, 2009 11:46
Lokalizacja: Konin

Wyciek z wacupompy

Post autor: janiol860 » pt lip 03, 2009 15:55

Witam
mam obfity wyciek (chyba płynu hamulcowego) z wacupompy. Mam pytanie czy można to rozebrać i uszczelnić, czy od razu cała pompa do wymiany? Boje się że jak ją rozbiore to już nie złoże :) (fotka nie moja)
pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



janiol860
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr mar 18, 2009 11:46
Lokalizacja: Konin

Post autor: janiol860 » pt lip 03, 2009 18:04

a czy możliwe jest że przez ten wyciek, hamowanie nie jest płynne tylko tak jakby z abs-em takie stopniowe??



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt lip 03, 2009 20:11

janiol860 pisze:hamowanie nie jest płynne tylko tak jakby z abs-em takie stopniowe
Witam niestety pompa podciśnienia bedzie do wymiany, wyciek to jest tylko przyczyny skutek uboczny :)

Owe pulsowanie o którym piszesz jest spowodowane skokami podciśnienia.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt lip 03, 2009 20:33

t0mal pisze:
janiol860 pisze:hamowanie nie jest płynne tylko tak jakby z abs-em takie stopniowe
Witam niestety pompa podciśnienia bedzie do wymiany, wyciek to jest tylko przyczyny skutek uboczny :)

Owe pulsowanie o którym piszesz jest spowodowane skokami podciśnienia.
nie strasz chlopaka. wyciagnij pompe, uszczelnij i bedzie dobrze. powymieniaj tez weze zeby nie bylo nieszczelnosci. pompa to banalna konstrukcja z walkiem i lopatkami z tworzywa sztucznego. lopatki scieraja sie o scianki obudowy, a powierzchnie styku uszczelnia/smaruje olej silnikowy. lopatki mozna wlozyc odwrotnie niz pracuja teraz. na samym dole pompy, w wyzlobieniu, jest oring. pokrywe gorna tez uszczelnia oring. wyciagnac, rozebrac, wyczyscic rowniez zaworek w kroccu tym metalowym [przydmuchac ustami delikatnie] i delikatnie posmarowac silikonem przed zlozeniem. pompa moze ciezko wchodzic na walek posredni, ale wystarczy odrobina wyczucia i cierpliwosci lub poruszania autem na biegu i sama wskakuje na miejsce. powodzenia. nowa pompa ponad 800zl :D


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

janiol860
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr mar 18, 2009 11:46
Lokalizacja: Konin

Post autor: janiol860 » sob lip 04, 2009 21:13

dzięki Panowie za pomoc, wezmę się za to w wolnej chwili, pozdrooo



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości