Strona 1 z 2

Piszczy jak zimny

: wt cze 30, 2009 13:09
autor: piotrek_inf
Co to może tak piszczeć:

[youtube][/youtube]

Tylko jak jest zimny, np po nocy, po dłuższym postoju

: wt cze 30, 2009 13:21
autor: Byku21
Piszczenie może oznaczać

- brak koła pasowego ze sprzęgłem w alternatorze, od 90 do 210 pln
- zuzyte koło pasowe dwumasowe na wale korbowym, od 200 do 450 pln
- zużyte tulejki napinacza paska wielorowkowego , kilkanaście złotych
- zużyty napinacz paska wielorowkowego, do 200 pln
- zbyt duze obciążenie alternatora, -
- zużyta rolka napinacza paska wielorowkowego, 50 pln
A poza tym było na forum...

: wt cze 30, 2009 16:19
autor: janiol860
mam ten sam problem z moim Golfem, jest tego dużo na forum poszukaj...

: wt cze 30, 2009 16:25
autor: piotrek_inf
szukałem i większość to pasek alternatora, ale na 100% nie u mnie, pasek jest nówka sztuka napięty że nie da się go ugiąć. i nie rolka bo jak widać na filmiku jak dam delikatnie obrotów to przestaje. Po 4 godzinach stania, odpaliłem i nie piszczy, musi długo postać żeby znowu piszczało.

: wt cze 30, 2009 16:59
autor: TOMCAS
sprzęgiełko altka mam to samo

: wt cze 30, 2009 17:19
autor: piotrek_inf
i to sprzęgiełko kosztuje ponad 150zł? Czy coś się stanie jak odłożę wymianę na inny termin i będę z tym tak jeździł?

: wt cze 30, 2009 18:39
autor: Byku21
Na razie możesz jeździć,ale zbieraj kasę i wymieniaj...

: śr lip 01, 2009 15:18
autor: janiol860
ja mam pytanie: na allegro jest napinacz za 110 zł i rolka za 25, czy cena tych części jest odpowiednia czy może to jakiś tani badziew...??

: śr lip 01, 2009 15:26
autor: Byku21
Nie są najtańsze,więc powinny być,a jak chcesz porządnej firmy to to kup
firmy SKF lub Contitech...Drogie,ale dobre...

: śr lip 01, 2009 19:36
autor: grandi
Ja tak miałem jak koło pasowe w AZZ było walniete a w pewnym momęcie hrrr i zbierany był zilnik z drogi ścieło klin na wale

: śr lip 01, 2009 19:59
autor: GRIZLI
Nie wydawaj kasy na darmo. Mam to samo i do momentu zdiagnozowania, także miałem obawy. Powiem tak -wszystko nówka i zaczęło piszczeć. Okazało się, że winowajca to PASEK wielorowkowy. Oczywiście robi to tylko wtedy gdy jest zimny. Po nagrzaniu się mięknie guma i cichnie. Chcesz sprawdzić ? W czasie piszczenia nalej na pasek minimalnie oleju - natychmiastowa cisza. To wina tylko paska -Gates = shit. Założyyłem starego wyświechtanego Boscha i nic, cisza aż miło. Nowiutki Gates i piszczy gdy zimny. pozdro !

: śr lip 01, 2009 20:15
autor: piotrek_inf
Spróbuje jutro z ciekawości, ale może zamiast oleju może woda?

: śr lip 01, 2009 20:24
autor: Byku21
To zamiast tego zrób tak jak jak robiłem u brata w pasku,bo pasek piszczał...Plakiem psik i cisza...U mnie niestety nie pomogło,więc nie pasek...

: śr lip 01, 2009 22:04
autor: GRIZLI
Nie wiem, ja miałem pod ręką akurat olej(wymiana) i dosłownie kilka kropel dało efekt.