Piszczy jak zimny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piotrek_inf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:52
Lokalizacja: Rzeszów

Piszczy jak zimny

Post autor: piotrek_inf » wt cze 30, 2009 13:09

Co to może tak piszczeć:

[youtube][/youtube]

Tylko jak jest zimny, np po nocy, po dłuższym postoju


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235206]Moja Ventka[/url]
[img]http://forum.vwvento.org/images/signatures/90337213949c3f24c8e765.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt cze 30, 2009 13:21

Piszczenie może oznaczać

- brak koła pasowego ze sprzęgłem w alternatorze, od 90 do 210 pln
- zuzyte koło pasowe dwumasowe na wale korbowym, od 200 do 450 pln
- zużyte tulejki napinacza paska wielorowkowego , kilkanaście złotych
- zużyty napinacz paska wielorowkowego, do 200 pln
- zbyt duze obciążenie alternatora, -
- zużyta rolka napinacza paska wielorowkowego, 50 pln
A poza tym było na forum...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

janiol860
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr mar 18, 2009 11:46
Lokalizacja: Konin

Post autor: janiol860 » wt cze 30, 2009 16:19

mam ten sam problem z moim Golfem, jest tego dużo na forum poszukaj...



piotrek_inf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: piotrek_inf » wt cze 30, 2009 16:25

szukałem i większość to pasek alternatora, ale na 100% nie u mnie, pasek jest nówka sztuka napięty że nie da się go ugiąć. i nie rolka bo jak widać na filmiku jak dam delikatnie obrotów to przestaje. Po 4 godzinach stania, odpaliłem i nie piszczy, musi długo postać żeby znowu piszczało.
Ostatnio zmieniony wt cze 30, 2009 16:27 przez piotrek_inf, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235206]Moja Ventka[/url]
[img]http://forum.vwvento.org/images/signatures/90337213949c3f24c8e765.jpg[/img]

TOMCAS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 09, 2008 14:21
Lokalizacja: TRZEBINIA

Post autor: TOMCAS » wt cze 30, 2009 16:59

sprzęgiełko altka mam to samo



piotrek_inf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: piotrek_inf » wt cze 30, 2009 17:19

i to sprzęgiełko kosztuje ponad 150zł? Czy coś się stanie jak odłożę wymianę na inny termin i będę z tym tak jeździł?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235206]Moja Ventka[/url]
[img]http://forum.vwvento.org/images/signatures/90337213949c3f24c8e765.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt cze 30, 2009 18:39

Na razie możesz jeździć,ale zbieraj kasę i wymieniaj...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

janiol860
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr mar 18, 2009 11:46
Lokalizacja: Konin

Post autor: janiol860 » śr lip 01, 2009 15:18

ja mam pytanie: na allegro jest napinacz za 110 zł i rolka za 25, czy cena tych części jest odpowiednia czy może to jakiś tani badziew...??



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » śr lip 01, 2009 15:26

Nie są najtańsze,więc powinny być,a jak chcesz porządnej firmy to to kup
firmy SKF lub Contitech...Drogie,ale dobre...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr lip 01, 2009 19:36

Ja tak miałem jak koło pasowe w AZZ było walniete a w pewnym momęcie hrrr i zbierany był zilnik z drogi ścieło klin na wale


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » śr lip 01, 2009 19:59

Nie wydawaj kasy na darmo. Mam to samo i do momentu zdiagnozowania, także miałem obawy. Powiem tak -wszystko nówka i zaczęło piszczeć. Okazało się, że winowajca to PASEK wielorowkowy. Oczywiście robi to tylko wtedy gdy jest zimny. Po nagrzaniu się mięknie guma i cichnie. Chcesz sprawdzić ? W czasie piszczenia nalej na pasek minimalnie oleju - natychmiastowa cisza. To wina tylko paska -Gates = shit. Założyyłem starego wyświechtanego Boscha i nic, cisza aż miło. Nowiutki Gates i piszczy gdy zimny. pozdro !
Ostatnio zmieniony śr lip 01, 2009 20:01 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 1 raz.


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

piotrek_inf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: piotrek_inf » śr lip 01, 2009 20:15

Spróbuje jutro z ciekawości, ale może zamiast oleju może woda?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235206]Moja Ventka[/url]
[img]http://forum.vwvento.org/images/signatures/90337213949c3f24c8e765.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » śr lip 01, 2009 20:24

To zamiast tego zrób tak jak jak robiłem u brata w pasku,bo pasek piszczał...Plakiem psik i cisza...U mnie niestety nie pomogło,więc nie pasek...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » śr lip 01, 2009 22:04

Nie wiem, ja miałem pod ręką akurat olej(wymiana) i dosłownie kilka kropel dało efekt.


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 101 gości