Piszczy jak zimny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:52
- Lokalizacja: Rzeszów
Piszczy jak zimny
Co to może tak piszczeć:
[youtube][/youtube]
Tylko jak jest zimny, np po nocy, po dłuższym postoju
[youtube][/youtube]
Tylko jak jest zimny, np po nocy, po dłuższym postoju
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235206]Moja Ventka[/url]
[img]http://forum.vwvento.org/images/signatures/90337213949c3f24c8e765.jpg[/img]
[img]http://forum.vwvento.org/images/signatures/90337213949c3f24c8e765.jpg[/img]
Piszczenie może oznaczać
- brak koła pasowego ze sprzęgłem w alternatorze, od 90 do 210 pln
- zuzyte koło pasowe dwumasowe na wale korbowym, od 200 do 450 pln
- zużyte tulejki napinacza paska wielorowkowego , kilkanaście złotych
- zużyty napinacz paska wielorowkowego, do 200 pln
- zbyt duze obciążenie alternatora, -
- zużyta rolka napinacza paska wielorowkowego, 50 pln
A poza tym było na forum...
- brak koła pasowego ze sprzęgłem w alternatorze, od 90 do 210 pln
- zuzyte koło pasowe dwumasowe na wale korbowym, od 200 do 450 pln
- zużyte tulejki napinacza paska wielorowkowego , kilkanaście złotych
- zużyty napinacz paska wielorowkowego, do 200 pln
- zbyt duze obciążenie alternatora, -
- zużyta rolka napinacza paska wielorowkowego, 50 pln
A poza tym było na forum...
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:52
- Lokalizacja: Rzeszów
szukałem i większość to pasek alternatora, ale na 100% nie u mnie, pasek jest nówka sztuka napięty że nie da się go ugiąć. i nie rolka bo jak widać na filmiku jak dam delikatnie obrotów to przestaje. Po 4 godzinach stania, odpaliłem i nie piszczy, musi długo postać żeby znowu piszczało.
Ostatnio zmieniony wt cze 30, 2009 16:27 przez piotrek_inf, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235206]Moja Ventka[/url]
[img]http://forum.vwvento.org/images/signatures/90337213949c3f24c8e765.jpg[/img]
[img]http://forum.vwvento.org/images/signatures/90337213949c3f24c8e765.jpg[/img]
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:52
- Lokalizacja: Rzeszów
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Ja tak miałem jak koło pasowe w AZZ było walniete a w pewnym momęcie hrrr i zbierany był zilnik z drogi ścieło klin na wale
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Nie wydawaj kasy na darmo. Mam to samo i do momentu zdiagnozowania, także miałem obawy. Powiem tak -wszystko nówka i zaczęło piszczeć. Okazało się, że winowajca to PASEK wielorowkowy. Oczywiście robi to tylko wtedy gdy jest zimny. Po nagrzaniu się mięknie guma i cichnie. Chcesz sprawdzić ? W czasie piszczenia nalej na pasek minimalnie oleju - natychmiastowa cisza. To wina tylko paska -Gates = shit. Założyyłem starego wyświechtanego Boscha i nic, cisza aż miło. Nowiutki Gates i piszczy gdy zimny. pozdro !
Ostatnio zmieniony śr lip 01, 2009 20:01 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 1 raz.
Octavia III -1.4 DSG ---[/i]
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:52
- Lokalizacja: Rzeszów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 101 gości