No to tak> skoro jesteś zielony> czytaj to>>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=79669
Kopcenie to brak doładowania > z tdi robi ci się prawie zwykły diesel.
Ktoś spi.. robotę > rozrząd jest źle ustawiony albo coś jest źle poskładane.
Teraz czeka cię cała zabawa > wpierw musimy wiedzić jaki tam masz silniczek > możliwości masz takie > :
AFN
AVG
Oznaczenie znajdziesz na tabliczce przy prawej przedniej lampie lub w bagażniku.
Musimy znać nr błędu >> potrzebny będzie vag i kabel> gniazdo OBDII masz nad popielniczką, pod zaślepką > ma ona znaczek silniczka i błyskawicy.
Tam podpina się kabel diagnostyczny i sprawdza sterowniki w autku>> Ze sterownika silnika odczytany ma być błąd > będzie opis i nr>> jeżeli nie posiadasz laptopa, kabelka i programu vag > to zapytaj na regionalntm > kto w okolicy ma i może chwilę czasu poświęcić?! No i spoty jeszcze masz!
Twój silniczek obronił się wchodząc w tryb awaryjny > to znak coś się dzieje!!! Jak widać jest to błąd sporadyczny > tylko czasami ECU wchodzi w ten tryb (notlauf) >>> Poprzedni stan trybu ECU(główny sterownik) jest kasowany po wyłączeniu stacyjki.
Napisz co to za błąd >> twój silnik będzie tak robił jeżeli coś będzie mu się działo>> lepiej mieć własny klabel, bo serwisy dużo biorą z podpinania a odczytują tylko błędy!
Jak masz kabelek to jesteś w stanie robić logi dynamiczne i kontrolować prace silnika podczas jazdy. Ja za kabel dałem 133 zł > więc nie jest to super cena > zwraca się po 2 podpięciach > sam vag nie jest taki straszny > ale jest konieczny do ciągłego monitorowania i naprawy twojego autka!
Przeczytaj dział FAQ skoro jesteś nowy > wiele ci to czasu zaoszczędzi!
Na tym forum masz praktycznie całą wiedzę do naprawy swojego autka!
Pozdrawiam!!!