Strona 1 z 1

golf 4 - obroty silnika & klima

: pn cze 29, 2009 22:50
autor: bary2004_2005
Witam serdecznie, mój golfik po rozgrzaniu ma na luzie 903 obroty, powiedzcie mi czy to jest normalne i mam drugi problem, ponieważ wyskoczył ki błąd
1274 Silnik sterujący klapy przepływu powietrza-V71
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
co oznacz i gdzie szukać, pozdrawiam serdecznie

: pn cze 29, 2009 22:58
autor: ryszkens
Witam serdecznie, mój golfik po rozgrzaniu ma na luzie 903 obroty, powiedzcie mi czy to jest normalne i mam drugi problem, ponieważ wyskoczył ki błąd
1274 Silnik sterujący klapy przepływu powietrza-V71
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
1) wydaje mi się że tak,
2) jeśli dobrze pamiętam, to jest klapka od obiegu wewnętrznego. W Golfach jest to dość popularna usterka. Wyjmij filtr kabinowy, niech druga osoba naciśnie na klimie przycisk od obiegu wewnętrznego, Ty międyczasem sprawdzaj, czy klapka się rusza. Ogólnie to poszukaj na forum o parowaniu szyb.

: wt cze 30, 2009 01:01
autor: EnJoy
bary2004_2005 pisze:mój golfik po rozgrzaniu ma na luzie 903 obroty, powiedzcie mi czy to jest normalne
jest ok
bary2004_2005 pisze:i mam drugi problem, ponieważ wyskoczył ki błąd
1274 Silnik sterujący klapy przepływu powietrza-V71
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
co oznacz i gdzie szukać, pozdrawiam serdecznie
tu masz cały temat temu poświęcony, razem z fotkami.. powinno pomóc

edit by fleshu :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... by&start=0

: wt cze 30, 2009 01:33
autor: fleshu
EnJoy, Uzupełniam ehhe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... y&start=15

[ Dodano: 30 Cze 2009 01:37 ]
Dodatkowo dodaje że ten temat ma drobne braki > zębatka siłownika klapy ma tylko jedną właściwą pozycje na ośce >>>> ustawiamy neutral > czli patrząc na zewnątrz siłownika > po mechaniźmie ramion klap > one na środku to zębatka tak samo na środku> i czasami nogi zębatki lubi powyginać > doginamy delikatnie! > do zaklejenia można używać supergluta > tylko tak żeby nie polać po sównicy > można sobie zniszczyć siłownik >>>>>>>>> a ten nie jest tani!!!!!!!

: wt cze 30, 2009 01:37
autor: EnJoy
fleshu :rotfl: :rotfl: :rotfl: to już znak że moja głowa do leczenia się nadaje :crazy:
dzięki za uzupełnienie i sorry za OT ;)

: wt cze 30, 2009 01:48
autor: fleshu
EnJoy, Twoja głowa?? Ja ostatnio wypisywałem że grupa turbo z Vag-a to nr 013
eheheh Ale fajnego masz czarnucha! >> jak mi kombi się połamie to takiego sobie kupie >>> zawsze chciałem mieć taki kolor!!!!!! >> I to było OT!!!!!!!! eheh Pozdrowionka!

[ Dodano: 30 Cze 2009 01:55 ]
Eee w łaśnie> to nie jest do końca czarny > przwemalować musisz!!!! hehehe No qurcze jeszcze daltonista jestem!

: czw lip 09, 2009 14:08
autor: bary2004_2005
ta klapa mi się otwiera i zamyka normalnie tak jak ma być a błąd dalej wyskakuje i szyby parują :(

: pt lip 10, 2009 00:03
autor: fleshu
Ten siłownik steruje na 2 klapy > 1 górna pod filtrem > dolna w nogach pasażera. Nie ma prawa być takiej sytuacji że 2 są otwarte > siłownik jest tak zrobiony że albo górna albo dolna jest zamknięta>>>> Jeżeli 2 klapy będą otwarte to ciepłe trafi na zimne i mamy parowanie.

: ndz lip 12, 2009 00:36
autor: bary2004_2005
aa to już rozumiem, na pewno ta dolna klapa broi, ogólnie to w moim golfiku wkurza mnie to że wszystko trzeszczy :( te tapicerki, plastiki jak tylko trochę nierówna droga, jest to dość denerwujące, tapicerki drzwi to już dwa razy ściągałem i poprawiałem zawsze jest trochę lepiej i później znowu (teraz tak się dosłuchałem ze trzeszczy coś przy zamku :(, pozdrawiam