Strona 1 z 1

Szarpie i kopci na biało....?

: sob cze 27, 2009 00:28
autor: Hanysek83
Witam wczoraj rano jak odpaliłem autko wszystko było ok. Silniczek popracował sobie dobre 5 min na wolnych zanim ruszyłem. Wy ruszaniu nagle zaczelo go trzęść i zgasł miał problem z zapaleniem ale po chwili kręcenia zapalił.... Potem to już chodził jak traktor i kopchił jak holera.. :) po rzekroczeniu obrotów 2500 zapala sie kontrolka od trakcji...

Moje pytanie dotyczy tego właśnie zachowania... co je moze powodować...?????
Dzięki za wszystkie podpowiedzi..

: sob cze 27, 2009 01:14
autor: EnJoy
Podstawa to podpięcie pod kompa, VAG.. bez tego się nie obejdzie..
Poza tym.. hmm, uszczelka pod głowicą mogła strzelić.. lub turbo. Sprawdź stan płynu chłodniczego w zbiorniczku.. bo pewnie ubyło. Stan oleju też warto sprawdzić..

: sob cze 27, 2009 01:22
autor: nemonix
jak go trzesie a do tego zapala sie kontrolka od trakcji to któryś pompowtrysk siada i sie przycina i wywala bład w postaci kontrolki esp :(

: sob cze 27, 2009 01:30
autor: EnJoy
nemonix pisze:jak go trzesie a do tego zapala sie kontrolka od trakcji to któryś pompowtrysk siada i sie przycina i wywala bład w postaci kontrolki esp :(
pierwsze słyszę o czymś takim :chytry: kontrolka ESP jest od układu ESP ewentualnie coś z ABS'em, ale z pompo-wtryskami nie ma nic wspólnego.
Poważne błędu z ECU sygnalizuje migająca lub świecąca się spirala, która pełni też funkcję kontrolki świec żarowych

: sob cze 27, 2009 01:39
autor: nemonix
ja mialem własnie taki przypadek, że podczas jazdy nagle wywaliło mi kontrolke od esp i zaczelo trząsc samochodem bo pracował na 2 albo 3 cylindry bo sie pompowtryski zawiesiły tzn padły i w serwisie powiedziano mi że poprzez ta kontrolke komputer zgłasza bład pompowtrysków (ich nie działanie)

: sob cze 27, 2009 06:04
autor: Hanysek83
A czy moze to być wina przepływki....? Co do płynow to wszystko jest ok... poza tym dopiero o wymieniłem silnik w aucie na nowy bo w tamtym starym korbowody sie pogieły...Co do kopcenia to chciałem pojechać do mechanika i jak jechałem to mu przeszło i nie kopcił ale natal lekko rzęsło, no chuba ze dodam mocniej gazu.... wtedy dotych 2500 obr/min zapiepsza jak głupi. Ja przekrocze te 2500 do zachowuje się tak jak by miał odcięcie... Co do tej spiralji to ona zaczyna mrugać jak zostwię włączony zapłon na dłuzszy czas....

: sob cze 27, 2009 11:36
autor: nemonix
hmm to u mnie nie mrugała kontrolka świec żarowych...

: pt lip 03, 2009 21:39
autor: m_leb
Witam jestem ciekaw rozwiązania. ponieważ mam ten sam problem w moim AJM - aktualnie rozkręciłem silnik zamontowałem jedną nową pompkę i nie chce mi zapalić. ale przed tym wszystkie objawy miałem identyczne.

: pt lip 03, 2009 22:09
autor: DANIEL LHR
EnJoy pisze:
nemonix pisze:jak go trzesie a do tego zapala sie kontrolka od trakcji to któryś pompowtrysk siada i sie przycina i wywala bład w postaci kontrolki esp :(
pierwsze słyszę o czymś takim :chytry: kontrolka ESP jest od układu ESP ewentualnie coś z ABS'em, ale z pompo-wtryskami nie ma nic wspólnego.
Poważne błędu z ECU sygnalizuje migająca lub świecąca się spirala, która pełni też funkcję kontrolki świec żarowych
troche to dziwne ale tak jest

: ndz paź 25, 2009 23:04
autor: Haos
u mnie jest niestety podobnie z tym, że nie kopci......opisałem problem tutaj:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=275797


wydaję mi sie, że mogą to być własnie pompowtryski