Wymiana turbiny POMOCY!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana turbiny POMOCY!
Witam zakupiłem sobie już nową "używaną" Turbinkę i mam problem nie wiem jakim cudem mam odkręcić kolektor? bo chyba musze go zdjąć żeby odkręcić turbinkę jest do kolektora przykręcona czterema śrubami ale dwie z nich mają tylko główki a dwie gwinty więc domyślam się ze dwie są schowane w kolektorze chłodnica oleju też przeszkadza ;/ jeśli ma ktoś jakiś patent na to to proszę o poradę!! błagam jakiś schemat sposób,cokolwiek
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
mikoz pisze:GARRETA T2
to nie zaszalałeś
chodzi o te śruby którymi jest przykręcona turbina do kolektora.mikoz pisze:ale wracając do montażu:D to o jakie sruby Ci chodzi?? 12sto kątne?? od chlodnicy oleju??
MaSa_Golf,
nie iem jak jest w przupadku zamontowanego Garretta T2 lub K14 ale z T3 albo K24 ten myk Ci nie przejdzie.
w Audi ze względu na przekręconą muszlę zimną da radę zdjąć razem z kolektorem ale przy większych a w szczególności w MK2 ten myk raczej nie przejdzie choć nie mówię że to jest nie możliwe
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
A może Ci chodzi po prostu o powrót oleju,ale jest on przykręcony na dole do misy olejowej,nie do bloku.Jest na nim kawałek plecionki,którą ktoś kto nie miał z tym do czynienia,może mylić z chłodniczkąmikoz pisze:chodzi mi o to coś co jest miedzy turbem a blokiem silnika
Jeżeli tak,to wystarczy odkręcić go przy misce i wychodzi razem z turbo.Hmm,chyba,że w MK3 jest inaczej,bo nie zwróciłem uwagi,ale nie sądzę
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 10:39 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Zaraz,zaraz,nie tak szybko mikoz, .mikoz pisze:No dobra chlopaki problem z głowy ? a pupa turbina wymieniona i co ?? i pedal gazdu dalej drzy jestem pewien zze te wibracje są od pompy wtryskowej .pomozcie bo juz nie wiem co ropbic.
Dopiero co miałeś problem z wyjęciem turbiny,a tu nagle piszesz o jakiś wibracjach...
O co chodzi,bo nie chwytam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 169 gości