Strona 1 z 2
witam wszystkich mam maly problem z pompą wtryskowa
: czw cze 25, 2009 18:57
autor: pio23krk
moj AZZ dzis stracil moc i niemam pojecia dlaczego z tego co zauwazylem przy wysokich obrotach z pompy zaczyna lekko pryskac ropa brakuje mi czegos takiego niewiem jak sie to nazywa (foto) wiec niemam jak isc kupic tego w sklepie jak wiecie to napiszcie z gory dzieki za pompoc
A wogole to przez tą czesc moj Golfik moze niemiec mocy ??????????????????????
: czw cze 25, 2009 19:12
autor: munior
Ta część to odpowietrznik LDA .Cieknie bo wytarł się oring na rysiku od boost pina ,żeby wymienić trzeba rozebrać górę pompy.Mocy ci przez to raczej na pewno nie powinno ubyć, alę ropka będzie trochę ciekła.Zakup i założenie tego gumowego kapturka nic ci nie da...
: czw cze 25, 2009 21:53
autor: pio23krk
no to czym jest spowodowany spadek mocy turbina sprawdzona wszystko z nia ok glowica tez napewno jest dobra
myslalem ze moze go przegrzalem jak stalem w korku ale temperatura do 100 nawet nie dochodzila
Problem tylko z ta pompa
jak jade i depne mu mocniej to zbiera sie jak żółw tak jakby paliwa nie dostawal jak mu zaciagne ssanie to jest troszke lepiej ale i tak nie tak jak wczoraj sam juz niewiem
: czw cze 25, 2009 22:00
autor: arwam
pio23krk,
a masz bost pina oryginalnego czy od 1.6TD?
jak ta druga opcja to paliwo pod bost pinem utrudnia ruch bolca i wtedy pompa nie zwiększa dawkowania co skutkuje właśnie spadkiem mocy
: czw cze 25, 2009 22:11
autor: Michał_1977
pio23krk, sprawdź ustawienia rozrządu,bo może ścięło klina na wale lub przeskoczył pasek o ząbek.Piszesz,że po zaciągnięciu przyspieszacza jest trochę lepiej,więc to się może zgadzać.Obym się mylił,ale nistety klin na wale w tych silnikach,to jest słaby punkt.Było o tym już wiele razy pisane na tym forum...
: czw cze 25, 2009 22:11
autor: pio23krk
pina mam z 1.9td wiec chyba nie w tym problem
na zdjeciu jest pokazana czarna oslonka ja jej niemam wcielo ją pod nia mam otworek w ktorym jest blaszka z dziurka i przez nia pryska mi ropa wogole ciezko odpala nawet jak jest rozgrzany musze go dlugo krecic zeby odpalil pojechal bym z ta pompa do mechanika ale nieznam w krakowie zadnego co sie tym zajmuje wiec ogolnie lipa
: czw cze 25, 2009 22:12
autor: andrew.zbyrko
pio23krk pisze:jak mu zaciagne ssanie to jest troszke lepiej ale i tak nie tak jak wczoraj sam juz niewiem
moim zdaniem za małe ciśnienie w pompie, może przez ten wyciek
: czw cze 25, 2009 22:17
autor: pio23krk
andrew.zbyrko moim zdaniem rowniez slabe cisnienie i wlasnie w tym problem czy jak dokupie ta oslonke ze zdjecia to cos mi to pomoze a jak nie to co mam zrobic z tym wyciekiem
: czw cze 25, 2009 22:21
autor: andrew.zbyrko
pio23krk pisze:czy jak dokupie ta oslonke ze zdjecia to cos mi to pomoze a jak nie to co mam zrobic z tym wyciekiem
nie pomoze, trzeba sciągnąć góre pompy i wymienić oring, poczytaj tematy o uszczelnieniu LDA,
a ten wyciek to spory jest?
[ Dodano: 25 Cze 2009 22:28 ]
np.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2757522
[ Dodano: 25 Cze 2009 22:29 ]
a jeszcze jedno moc spadła równocześnie z pojawieniem się wycieku?
: czw cze 25, 2009 22:30
autor: pio23krk
wydaje mi sie ze nie jest spory ale ubytek mocy jest spory na 4 ledwie go do 100 kreci wydaje sie tak jakby turbo nie dzialalo ale sprawdzalem turbine i wszystko z nia ok zaraz 2 godziny temu jak nim jechalem jak sie nagrzal to nagle wszystko bylo ok zaraz jade na nastepna jazde kontrolna wiec zobacze wogole to na jalowym biegu mialem 900 obrotow a zawsze mam tak 980 1000
andrew.zbyrko pisze:a jeszcze jedno moc spadła równocześnie z pojawieniem się wycieku?
niewiem to sie tak nagle stalo jak w korku stalem zaczynam ruszac o on sie zbiera jakby niechcial
: czw cze 25, 2009 22:37
autor: andrew.zbyrko
pio23krk pisze:wydaje mi sie ze nie jest spory
to nie powienien mieć dużego wpływu na ciśnienie, moze zawór reg ciśnienia!?
sprawdź rozrząd jak
Michaś_1977, podpowiada i koło na wale korbowym
: czw cze 25, 2009 22:38
autor: arwam
pio23krk pisze:wydaje mi sie ze nie jest spory ale ubytek mocy jest spory na 4 ledwie go do 100 kreci
najpierw uszczelnij LDA i dopiero zobacz czy nie wruci moc
ale powinien się kręcić do 120km/h na trzecim biegu a nie ledwo do 100 na czwartym
: czw cze 25, 2009 22:42
autor: pio23krk
tyle to ja tez wiem ze do 120 na trzecim hehe sam tego Lda wole nie uszczelniac bo jeszcze cos spier....ole nieznam sie na tym kompletnie orietujecie sie moze ile zrobienie tego bedzie u mechanika kosztowlo
: czw cze 25, 2009 22:43
autor: Michał_1977
arwam pisze:najpierw uszczelnij LDA i dopiero zobacz czy nie wruci moc
arwam, szacun,ale jeśli moje podejrzenia są trafne,to wiesz czy może się skończyć każda próba mocy
?