Drżący silnik na wolnych obrotach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
combo21
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 126
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 17:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Drżący silnik na wolnych obrotach

Post autor: combo21 » ndz cze 21, 2009 17:28

Witam
Mam taki problem, jak auto chodzi na wolnych obrotach to zaczyna wpadać w bardzo duże drgania, jeśli mam wyciągnięte ssanie choć trochę jest ok, patrzyłem podciągając linką od gazu ale bardzo dużo bym musiał ją podciągnąć żeby nie trząsł się, filtry paliwa, oleju, powietrza wymienione niedawno, silnikiem nie trzęsie dopiero powyżej 1050 obrotów. Co podpowiecie? Źle ustawiona pompa? Wtryski? Może ktoś miał podobny problem. Dodam że auto nie ma problemów z odpalaniem nawet zimą przy dużych mrozach, nie kopci (oczywiście że jak to diesel czasem dymka puści :-P ), wszystko jest ok poza tym telepaniem silnikiem
Ostatnio zmieniony ndz cze 21, 2009 17:29 przez combo21, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » ndz cze 21, 2009 18:53

Sprawdzić ustawienie pompy - nastawnika i zapłonu.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

arwam

Post autor: arwam » ndz cze 21, 2009 19:35

wielblad2,

to nie jest TDI
tylko TD na mechanicznej pompie wtrysowej.
ja obstawiam kąt wtrysku



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » ndz cze 21, 2009 21:27

arwam, sory żle odczytałem temat postu ,co do kąta to też może być ,a czy on posiada wtrysk sterujący jeśli tak to podobno on też daje takie efekty - piszę to na bazie swojego 0becnego było z nim podobnie.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

arwam

Post autor: arwam » pn cze 22, 2009 11:01

wielblad2 pisze:a czy on posiada wtrysk sterujący jeśli tak to podobno on też daje takie efekty
ten silnik nie posiada wtrysku sterującego; posiadają go tylko silniki TDI i SDI



Awatar użytkownika
Mateoss18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw paź 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KCH
Kontakt:

Post autor: Mateoss18 » pn cze 22, 2009 12:41

może poduchy pod silnikiem?


mk1 1.5GX --> mk3 1.9TD --> mk4 1.6SR --> mk3 cabrio 1.8 ABS --> passat B5 FL

Awatar użytkownika
combo21
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 126
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 17:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: combo21 » pn cze 22, 2009 17:28

wydaje mi się że jak by były poduchy to by go bardziej dobijało na dziurach, ja tu bardziej na wtryskach bym sie skupił lub pompie. Jak można by te poduchy pod silnikiem sprawdzić ewentualnie?


Obrazek

Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: 89Bartezz » pn cze 22, 2009 17:36

combo21 pisze:Jak można by te poduchy pod silnikiem sprawdzić ewentualnie?
Wrzuć bieg np 1 i na zgaszonym silniku pchaj go w przód i w tył i patrz na której się mocno podnosi.

Co do trzęsienia mój też mocno trzęsie na zimnym silniku i muszę dosyć kawałek przejechać na ssaniu. Gdy się zagrzeje już mniej trzęsie ale lusterka latają delikatnie. Moją przyczyną jest już słaba kompresja...



jaku89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: wt mar 31, 2009 11:31
Lokalizacja: z łodzi
Kontakt:

Post autor: jaku89 » pn cze 22, 2009 17:56

sprawdz poduszki, tylko wszystkie;p masz pompe ktora przy wyciagnietym zimnym rozruchu podnosi wolne obroty? czy bez tego? jeżeli masz u siebie ten bajer, to obstawiam jednak poduszki
co do sprawdzania, jezeli sa bardzo wywalone to przy zagszonym silniku bedziesz mógł nim poruszac dosc znacznie, ew przy włączonym powinien się bardziej telepać w którymś miejscu, poza tym mozesz poprosic kogoś żeby ruszał przód tył a ty idź i patrz pod maskę gdzie sie unosi silnik

i jeszcze jedno, jestes pewien że tzrzesie Ci się silnik? może to jednak deska;]?
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 18:05 przez jaku89, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt cze 23, 2009 00:30

Podjedziesz na spota to Ci sprawdzę poduchy mam wszystkie nowe a silniki takie same


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

jacuniu_gubin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 16:30
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: jacuniu_gubin » czw cze 25, 2009 12:54

Witam. mam podobny problem co combo21. Niedawno w moim golfie trzęsło bardzo mocno silnikiem, o mało się tłumik nie urwał. wymieniłem poduchy pod silnikiem i wszystko pięknie :bajer: . Silnik sztywno siedzi, chociaż wiadomo delikatnie musi się ruszać. tylko, że teraz drgania przeszły na "kabinę" i środek golfa trzęsie się jak w kombajnie :crazy: . muszę mocno obroty podnieść, żeby dało się normalnie czekać np. na zielone. przed wymianą poduszek, drgania w środku auta nie były aż tak odczuwalne mimo, że poduchy były wyrypane maksymalnie. chyba wszystkie drgania zabierał silnik i tłumik, a teraz zbieram ja... może wiecie o co tu może chodzić? jakaś recepta, żeby tak nie trzęsło?? silnik 1.6 TD odkąd go mam, nie regulowałem pompy, ani kąta wtrysku.



jaku89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: wt mar 31, 2009 11:31
Lokalizacja: z łodzi
Kontakt:

Post autor: jaku89 » czw cze 25, 2009 16:33

a nie lata Ci czasem deska rozdielcza? często łamią się mocowania na poszybiu, pomaga podłożenie tam czegoś, albo wymiana deski najlepiej na miękką jeżeli masz teraz twardą;]


seks, drugs, rock'n'roll!

jacuniu_gubin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 16:30
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: jacuniu_gubin » czw cze 25, 2009 19:14

jaku89, możesz mieć rację z tymi mocowaniami. jutro to zbadam dokładnie. tylko zastanawia mnie, dlaczego po naprawie jest gorzej niż przed...



Awatar użytkownika
combo21
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 126
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 17:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: combo21 » pn wrz 21, 2009 21:44

witam panowie, to mój problem można powiedzieć że jest w większej części rozwiązany, wywaliłem katalizator autko odmuliło i przy okazji przestał drżeć jak głupi, nie jest to jeszcze to ale prawdopodobnie ma za słaby spręż bo uszczelka się sypie pod głowicą ale i tak jest ogromna różnica, także polecam kat out


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 246 gości