cowboy pisze:w jakim celu, po nacisnieciu hamulca i tak jest odcinane doładowanie...
przeciez to samo robi N75 ?
na postoju mozna sobie właczyc grupe 011 w basic settings i włacza sie taktowanie N75 co 10 sekund...
_________________
mi by sie nie chcialo czesto podłączac pod vaga zeby rozruszac kierownice w turbo
a podczas hamowania zaworek n75 nie zawsze opuszcza sztange do konca , atylko tyle aby wyrówac cisnienie z zadanym.
U mnie zapiekaja sie przy samym koncu na dole , wlasnie przez to ze nie pracowaly w pelnym zakresie , poprostu zona troche pojezdzila do roboty , krotkie dystanse i psj zalatwily sprawe
Jesli chodzi o strate podcisnienia podczas dluzszego hamowania to nic takiego nie ma, turbo zaraz wstaje momentalnie,
Ale mozna dla pewnosci wstawic tam jeszcze kondensator , przez który zaworek otworzyl by sie tylko na sekunde i zaraz zamkną niezaleznie jak dlugo trzymamy hamulec
[ Dodano: 21 Cze 2009 20:13 ]
fleshu pisze:Jednak zostaje przy odmie i kacie oraz paliwku.
katalizator mam juz wypatroszony , niedługo wywalam jeszcze koncowy tłumik i wstawiam kawalek rury
a odmy juz sie kiedys sie czepialem ale zadnych efekŧów nie zauwazylem pozytywnych jak i negatywnych
dlatego zostawilem jak w serii
[ Dodano: 21 Cze 2009 20:52 ]
cowboy pisze:ale kolega zdaje sie zrobil patent zeby zbic podcisnienie z ukladu, czyli zmniejszyc doladowanie

pisze wyraznie ze tylko podczas hamowania lub na postoju mozna sobie pare razy poruszac kierowniczkami wciskajac hamulec wiec wtedy kiedy nie ma doladowania lub jesli i tak spada