Strona 1 z 2
pomocy po zmianie filtra powietrza auto nie jedzie
: pt cze 19, 2009 12:11
autor: grze693
wczoraj wieczorem postanowiłem zmienić filtr tak jak zwykle go zamontowałem
i postanowiłem przy okazji zajrzeć pod pokrywę rozrządu bo juz 40 tys zrobione odkąd był wymieniony
odkręciłem zdjąłem zobaczyłem ręką że dobrze napięty założyłem poskładałem
i nie odpalałem
dziś rano wsiadam pierwsze wrażenie jakoś klepie
brak mocy nie czuć turba
wszystkie kostki i wężyki sprawdzałem ok a auto nadal nie jedzie i słychać chyba upuszczanie ciśnienia turbo i dziwnie silnik tyka klepie inny ma dźwięk
przed wym chodził jak marzenie 40 tys km
co się mogło stać ?
auto odpala normalnie nie dymi
: pt cze 19, 2009 12:17
autor: damcio151
grze693 pisze:wszystkie kostki i wężyki sprawdzałem ok
na pewno od przepływki podpiąłeś ?
: pt cze 19, 2009 12:20
autor: grze693
tak kostka podpięta
[ Dodano: Pią Cze 19, 2009 13:15 ]
byłem na kompie u sąsiada
i mam 2 błędy
550 regulacja początku wtrysku różnica doregulowania
oraz 1117 zbyt duże obciążenie alternatora df nie prawidłowy sygnał
ale to może dlatego że światłą mi się same włączają na zapłonie
pomocy co jeszcze sprawdzić bo on na kompie się nie zna za bardzo jakie blogi to wam podam
auto jedzie ale głośne jest i turbo nie pompuje
: pt cze 19, 2009 13:20
autor: damcio151
grze693 pisze:550 regulacja początku wtrysku różnica doregulowania
i tu szukaj problemu ... n108 i jego okablowanie
: pt cze 19, 2009 13:30
autor: woojas25
może pasek przeskoczył albo co?
: pt cze 19, 2009 13:33
autor: grze693
nie możliwe chyba od zdjęcia pokrywy i dotknięcia go żeby sprawdzić napięcie
mało prawdopodobne !!!
n108 to to jakby drugie n75 tak ???
: pt cze 19, 2009 14:04
autor: fleshu
4-ty post od góry>
http://www.audimania.eu/forum/printview ... b0e92a607c
Dalej czytamy "NIe wiem czy dobrze kombinuje ale przy pomiarze silnika Vagiem w ustaiwieniach podstawowych w grupie 00 w bloku nr 2 mam wartość 250. Czytałem wjakimś poście, że wartość ta odpowaiada za kąt wtrysku i powinna mieć wartość w przedziale 54-57.
Proszę o zweryfikowanie tej informacji. "
: pt cze 19, 2009 14:07
autor: damcio151
grze693 pisze:n108 to to jakby drugie n75 tak ???
n108 to regulator kąta wtrysku ... jest w pompie, a kabelek wychodzi jakby z pod niej ( przy napinaczu paska wieloklinowego)
: pt cze 19, 2009 14:08
autor: fleshu
Jeżel itak jest > to silnik nie potrafi obliczyć kąta lub ustawienie rozrządu powoduje że kąt jest całkowicie za zakresem. Jak by tak było > to byś miał straszne problemy z odpaleniem tego pyrtka. Zrób ten test elementów wykonawczych i sprawdź kable od 108 i wtrysku sterującego.
: pt cze 19, 2009 14:49
autor: grze693
na wszystko ok kabel sprawdzone nawet ich nei dotykałem podczas wymiany przewody podciśnieniowe nowe wszystkie wtyczki potraktowane wd 40 a golf nadal nie chodzi
głośno chodzi + nie ciągnie turbo
: pt cze 19, 2009 15:18
autor: fleshu
A jeszcze napisz czy kasowałeś te błędy i czy one wracają?
: pt cze 19, 2009 15:35
autor: jaaano
głośno chodzi + nie ciągnie turbo-wygląda na tryb serwisowy notlauf
: pt cze 19, 2009 16:03
autor: grze693
kasowane i wracają
: pt cze 19, 2009 16:12
autor: damcio151
logi 000, 000BS, 004, 004BS