Bora-Turbina w ASV zniszczone łopatki
: wt cze 16, 2009 22:04
Zacznę od początku od jakiegoś czasu stale łapałem notlaufy,więc zrobiłem diagnostykę Vagiem u uyssego(wielkie dzięki) i wyszła diagnoza zapieczone kierownice.
Dwa dni temu oddałem turbo do czyszczenie do firmy tym się zajmującej w Płocku.
Owszem namęczyli się chłopaki żeby ją rozpołowić więc długo czekałem na ocenę w jakim jest stanie.
Dziś telefon że oprócz tego że kieronice zapieczone to w części gorącej pogięte i wyszczerbione są łopatki(widać że stara usterka bo całość równo osmolona nic świeżego)podobno coś z silnika uszkodziło łopatki.
Proponują regenerację z wymianą wałka za 1200zł i 6miechów gwarancji.
Ja średnio wierzę w regenerację (niestety cena nowej mnie powaliła ponad 2tyś).
dziś siedziałem na kompie wiem że niektórzy montują do ASV turbinę od ARL tylko obrót części zimnej o 90 st. + dodatkowy wężyk(pewnie Vagiem trzeba też pomajstrować). Szukałem na allegro(wiem nie jest to najlepsze miejsce do kupowania turbiny):
http://www.allegro.pl/item648912205_tur ... 150km.html
Sam nie wiem co mam zrobić. Wiem że macie w tym doświadczenie pomóżcie
[ Dodano: 16 Cze 2009 23:10 ]
Wszystko inne wyczyszczone. Dolot czyściłem płynem do czyszczenia felg aluminiowych + karcher efekt więcej niż zadowalający.Egr wyczyszczony i przygotowany do zaślepienia. Kat. miał dziś pójść w niepamięć ale wiadomość o śmierci turbimy podcieła mi skrzydła.
Sam nie wiem co wybrać. Ubtyki w łopatkach były duże (wielkości 3-4 mm) więc wirnik do wymiany tylko czy warto czy nie lepiej kupić np.turbo od ARL-a używanego.
Dwa dni temu oddałem turbo do czyszczenie do firmy tym się zajmującej w Płocku.
Owszem namęczyli się chłopaki żeby ją rozpołowić więc długo czekałem na ocenę w jakim jest stanie.
Dziś telefon że oprócz tego że kieronice zapieczone to w części gorącej pogięte i wyszczerbione są łopatki(widać że stara usterka bo całość równo osmolona nic świeżego)podobno coś z silnika uszkodziło łopatki.
Proponują regenerację z wymianą wałka za 1200zł i 6miechów gwarancji.
Ja średnio wierzę w regenerację (niestety cena nowej mnie powaliła ponad 2tyś).
dziś siedziałem na kompie wiem że niektórzy montują do ASV turbinę od ARL tylko obrót części zimnej o 90 st. + dodatkowy wężyk(pewnie Vagiem trzeba też pomajstrować). Szukałem na allegro(wiem nie jest to najlepsze miejsce do kupowania turbiny):
http://www.allegro.pl/item648912205_tur ... 150km.html
Sam nie wiem co mam zrobić. Wiem że macie w tym doświadczenie pomóżcie
[ Dodano: 16 Cze 2009 23:10 ]
Wszystko inne wyczyszczone. Dolot czyściłem płynem do czyszczenia felg aluminiowych + karcher efekt więcej niż zadowalający.Egr wyczyszczony i przygotowany do zaślepienia. Kat. miał dziś pójść w niepamięć ale wiadomość o śmierci turbimy podcieła mi skrzydła.
Sam nie wiem co wybrać. Ubtyki w łopatkach były duże (wielkości 3-4 mm) więc wirnik do wymiany tylko czy warto czy nie lepiej kupić np.turbo od ARL-a używanego.