Problem z wałem korbowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pzolnierz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lis 22, 2008 20:37
Lokalizacja: Kraków

Problem z wałem korbowym

Post autor: pzolnierz » ndz cze 14, 2009 15:17

Witam, mój problem dotyczy wału korbowego a mianowicie jego połączenia z kołem zębatym paska rozrządu (w moim silniku występuje połączenie wpustowe wału z kołem - jednomiejscowe) i doszło do zniszczenia tego połączenia. Mechanik poradził mi naprawę polegającą na napawaniu wału w miejscu połączenia z kołem. Zastanawia mnie czy jest to dobra propozycja i jak długo pojeżdżę na takim wale?
Z góry dzięki za odpowiedzi.



master49
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt maja 01, 2009 22:19
Lokalizacja: Białystok

Post autor: master49 » ndz cze 14, 2009 15:56

Twój mechanik poradził ci najprostszy i najtańszy sposób na naprawę. Możesz jeszcze wał wymienić ale to już duże koszty i dużo roboty.Jak ci mechanik zrobi to w miare solidnie to możesz na napawanym pojeżdzic sporo ale nikt tak naprawde nie wie ile to wytrzyma.



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » pn cze 15, 2009 21:08

miałem ten sam problem tylko nie wiem jak to u ciebie wygląda u mnie na wale ukruszyło się tylko z jednej strony dałem na klej do metalu i śrubę na klej do gwintów zrobiłem już 50000 km i nic się nie dzieje



damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » pn cze 15, 2009 22:35

u mojego taty było to samo. lekko wybity wpust... dopiłowaliśmy aż do równych ścianek wpustu, klin nowe koło nowa śruba wszystko na klej i już 4 lata jest spokój. dowiadywałem się i za 200 zł napawają i wyfrezują nowy wpust plus dodatkowo nowe koło śruba itp. itd tyle że wał trzeba wyciągać w takim przypadku. albo wrzucić wał od TDI np 1Z...


fuck air ride

arwam

Post autor: arwam » pn cze 15, 2009 23:17

damiano_mo pisze:albo wrzucić wał od TDI np 1Z...
i tą opcję najbardziej polecam



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt cze 16, 2009 00:30

Tak jak pisze Arwan , nie ma sensu sie pakować w ten wał według mnie pewne zmęczenie materiału już jest i nikt nie da ci gwaranci czy przesmigasz 500 km czy 5000`


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości