n75 n18
: sob cze 13, 2009 19:13
poprosze o konkretna odp na pyt czym te zawory sie tak na prawde roznia? priosze nie pisac ze lepiej na n18 dlugo nie jezdzic jako n75, raczej poprosze rozwinac to stwierdzenie
pytam poniewaz moje n75 to stary n18 i tak juz raczej zostanie z racji tego ze w AHU seria to turbo WG i n75 byl w metalu. ost dwa dnia mialem kosmos, raz 1,7 bar i nie umial zbic, pozniej 0,4 bar i nic wyzej, dzis wlozylem zapasowy, ale zapasowy to tez naturalizowany z n18
z fotek forumowych doszedlem do tego ze ten krociec podcisnieniowy w samym juz zaworku jest bardzo waski, z balym lbem ma to szersze chyba. ale podcisnienie to podcisnienie, jedynie zatkac jakims syfem sie moze szybciej ? moze ktos mi sama taka glowke podaruje?
pytam poniewaz moje n75 to stary n18 i tak juz raczej zostanie z racji tego ze w AHU seria to turbo WG i n75 byl w metalu. ost dwa dnia mialem kosmos, raz 1,7 bar i nie umial zbic, pozniej 0,4 bar i nic wyzej, dzis wlozylem zapasowy, ale zapasowy to tez naturalizowany z n18
z fotek forumowych doszedlem do tego ze ten krociec podcisnieniowy w samym juz zaworku jest bardzo waski, z balym lbem ma to szersze chyba. ale podcisnienie to podcisnienie, jedynie zatkac jakims syfem sie moze szybciej ? moze ktos mi sama taka glowke podaruje?