dziwny problem nie można zgasic silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

dziwny problem nie można zgasic silnika

Post autor: bvw08 » pt cze 12, 2009 16:59

Witam, koledzy ostatnio mam taki dziwny problem autko to lekko podkręcony SB jeździ fajnie tylko jak chce wyłączyć silnik przekręcam kluczyk wskazówka obrotka spada niby wyłączony a silnik dalej soibie pracuje i muszę go poprostu zadusic biegiem co niejest wcale takie proste i napewno nie jest zdrowe co jest winne? dzięki pozdrawiam


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt cze 12, 2009 17:08

bvw08 pisze:co jest winne?
sprawdź elekrozawór przy pompie , moze jest zawieszony i nie odcina paliwa przy gaszeniu


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt cze 12, 2009 17:56

Elektrozawór do sprawdzenia...

A gaśnie jak odłączysz klemę od akumulatora ?? Jeśli tak to elektrozawór albo tez może stacyjka nie rozłącza ;)



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » pt cze 12, 2009 18:55

Elektrozawór a dokładnie (pewnie) sama gumowa końcóweczka- fordy 1.8D/Turbo D oraz TD cierpią na to samo...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » pt cze 12, 2009 22:39

a koledzy gdzie dokładnie szukać tego elektozaworu? pompa to ori z grzybkiem


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14143
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob cze 13, 2009 00:22

W głowiczce nad tymi czterema króćcami od rurek,które idą do wtrysków.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » sob cze 13, 2009 11:33

muszę to posprawdzać ciekawe jak z dostepnoscią takiej częsci w sklepach ale wydaje mi się że da sie to opanować bo wczoraj 2 razy udało mi się go zgasic normalnie :grin: może go wystarczy wyczyścic

[ Dodano: 13 Cze 2009 20:18 ]
kule nowy problem sie urodził jechałem i silnik sie przydusił i zgasł i juz nie odpala mam nadzieje że to wina tego elektozaworu jak myślicie?
Ostatnio zmieniony sob cze 13, 2009 11:34 przez bvw08, łącznie zmieniany 1 raz.


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości