czy N108 do wymiany?? na podstawie logów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czy N108 do wymiany?? na podstawie logów
witam jak w temacie czy moze mi ktoś konkretnie potwierdzic na podst logów czy N108 kucnięty? auto kopci na siwo przy ok 4tyś i szarpie oraz traci moc wywala błąd 550 -reg kąta
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
i o to mi chodziło żeby ktoś potwierdził moje przypuszcenia i zapewne czyszczenie zaworka i tak nie przyniesie efektów? takze jak ma ktoś na zbyciu to pilnie potzrebuje
[ Dodano: Pią Cze 12, 2009 17:33 ]
wogóle to sterował mi w 004 w BS az do 13.6 zamiast do 17,4 ale podniosłem cisnienie na pompie i czasami nawet dochodziło do 17,4 ale moze ze 3 razy
[ Dodano: Pią Cze 12, 2009 17:33 ]
wogóle to sterował mi w 004 w BS az do 13.6 zamiast do 17,4 ale podniosłem cisnienie na pompie i czasami nawet dochodziło do 17,4 ale moze ze 3 razy
cierpliwość popłaca walczyłem od rana i sie udało a to była w sumie błąchostka i wcale to nie jest uwalony N108 tylko miałem pecherze powietrza w paliwie których nie widziałem bo weze zakurzone po wymianie filtra paliwa i zaworka zwrotnego autko bangla jak nowe wiadomo jak powietrze w paliwie to nie było cisnienia (zwłaszcza w górnych partiach obr) i N108 nie dosterowywał do zadanej do 2,5 tys jak nie potrzebne było az tak duze cisnienie było wsio dobrze teraz po zabiegu mam za kazdym razem na jałowym w BS 004 17,4 i 17,4
pod obciązeniem steruje idealnie nie ma nic dymu nie szarpie i wkoncu poczułem te skromne 130KM-ów także dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem i mysle ze mozemy zamykac pozdro
pod obciązeniem steruje idealnie nie ma nic dymu nie szarpie i wkoncu poczułem te skromne 130KM-ów także dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem i mysle ze mozemy zamykac pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 243 gości