Strona 1 z 1

Problem z pinem AAZ

: czw cze 11, 2009 12:11
autor: yrek88
Witam. Sprawa wyglada tak, po zamonowaniu pina wrocilem do domu okolo 5 km. nastapnego dnia z rana auto odpalilo bez problemu, po przejechaniu 10 km zauwazylem ze obrotomierz wariuje jakby sie slizgal? raz zwalnial raz stawal podczas przyspieszania. Nastepnie po godzinnej przerwie pierwszy raz odkac posiadam auto mialem problem z odpaleniem. Meczylem sie okolo minuty i wydaje mi sie ze niedostawal paliwa bo jakby zalapywal ale gasł od razu. po odpaleniu pracowal normalnie i znowu efekt obrotomierza. Wydaje mi sie ze tez ta moc nie jest do konca rowno rozlozona miedzy 2,5-4 moze przez ten slizgajacy sie obrotomierz? czy zle zalozylem pina? czy tak ma byc? pin jest ustawiony tak ze ten maly trzbien ktory wychodzi przy wcisnieciu gazu jest prostopadly do tych wciec co sa przy gwincie w pinie (-[]) . Golf 75km aaz 260k pin symetryczny z allegro.

: czw cze 11, 2009 12:23
autor: To_mas
yrek88, na to co piszesz to nie ma raczej wpływu pin.
co do obrotka, sprawdź naciąg paska klinowego.

: czw cze 11, 2009 12:47
autor: andrew.zbyrko
sprawdz kabel od alternatora oznaczony W+
co do tej nierównej pracy; fitr paliwa wężyki, wszelkie nieszczelności w układzie paliwowym,
i profilaktycznie koło pasowe na wale korbowym :blush:

: czw cze 11, 2009 22:47
autor: yrek88
Wiec tak obrotomierz wcale nie wariuje:/ po prostu sie cos slizga przy maxymalnym przyspieszaniu. czy to sprzeglo? czy pasek od alternatora ? ze odczowam roznice w mocy i skoki obrotow. Prawie jak w automacie ale troche lzej. ?

: czw cze 11, 2009 22:55
autor: andrew.zbyrko
Możliwe że sprzęgło, wtedy obroty rosną a samochód nie przyśpiesza.

: czw cze 11, 2009 23:02
autor: yrek88
az tyle mocy by dal pin? ;)

: pt cze 12, 2009 00:10
autor: andrew.zbyrko
prawdopodobne, jak sprzęgło było już stare/zużyte