Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Omek
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
- Lokalizacja: Wronki
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ASV
Post
autor: Omek » wt cze 09, 2009 21:56
Witam !
czy zawór westgate w 1z da się naprawić ? i jakie powinno być ciśnienie w nim aby się poruszał ?
Ostatnio zmieniony wt cze 09, 2009 21:59 przez
Omek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » wt cze 09, 2009 22:03
Omek pisze:jakie powinno być ciśnienie w nim aby się poruszał ?
chyba takie jak daję nam sprężarka czyli 0,8 bara
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
Omek
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
- Lokalizacja: Wronki
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ASV
Post
autor: Omek » wt cze 09, 2009 22:05
czy da się naprawić ?
-
Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » śr cze 10, 2009 02:17
Omek, a co tam sie moze popsuc?:P
to jest gruszka ramie dzwignia i klapka
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » śr cze 10, 2009 03:19
Adamm pisze:a co tam sie moze popsuc?:
ja właśnie mam popsutą gruszke
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » śr cze 10, 2009 08:36
twardy, i to chyba jedyne co moze pasc
nie zdarzylo mi sie jeszcze robic przy tych turbinach czegokolwiek z waste gatem
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
Omek
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
- Lokalizacja: Wronki
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ASV
Post
autor: Omek » śr cze 10, 2009 16:06
dawałem bezpośrednio ze sprężarki 1.5 bara i nic ? wężyk nowy.
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 16:07 przez
Omek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
vision
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: vision » śr cze 10, 2009 16:43
twardy pisze:ja właśnie mam popsutą gruszke
jeśli chodzi o gruszkę to niedawno naprawiałem w środku membrana a pod nią sprężyna
-
Omek
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
- Lokalizacja: Wronki
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ASV
Post
autor: Omek » śr cze 10, 2009 19:48
vision pisze:twardy pisze:ja właśnie mam popsutą gruszke
jeśli chodzi o gruszkę to niedawno naprawiałem w środku membrana a pod nią sprężyna
z czego jest ta membrana ? pójdzie dorobić ?
-
vision
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: vision » śr cze 10, 2009 20:52
Omek pisze:z czego jest ta membrana ? pójdzie dorobić ?
jak dobrze pamiętam bo usterka dotyczyła sprężyny ,to coś jak Lda w TD guma olejoodporna 2 x podkładki skręcone szpilką , a prawie wszystko można dorobić tylko
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 20:55 przez
vision, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Omek
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
- Lokalizacja: Wronki
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ASV
Post
autor: Omek » śr cze 10, 2009 20:59
vision pisze:Omek pisze:z czego jest ta membrana ? pójdzie dorobić ?
jak dobrze pamiętam bo usterka dotyczyła sprężyny ,to coś jak Lda w TD guma olejoodporna 2 x podkładki skręcone szpilką , a prawie wszystko można dorobić tylko
tylko co ?
-
vision
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: vision » śr cze 10, 2009 21:07
Omek pisze:tylko co ?
pomyśleć
, samo otwarcie puszki nie jest proste blaszka cienka 0.5mm musisz nadciąć kołnierz i delikatnie pod wadzić do połowy dalej wyjdzie a gumę dorobisz z mem bramy od pompki paliwa czy cuś , bo jak jest uszkodzony zawór to gorzej być nie może ewentualnie kupisz używkę lub nowy
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 21:16 przez
vision, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości