Strona 1 z 1

gofer pada przed wyjazdem na urlop prosze o pomoc-opanowane

: pn cze 08, 2009 18:10
autor: woojas25
czesc mam pytanko mój gofer odmawia posłuszeństwa przed sobotnim wyjazdem na urlop , otórz mam taki problem że poprostu wsiadam dzisiaj do samochodu pale bryke jade , chce wyprzedzic a tu kupa auto ma muła jak cholera i bardzo kopci na czrno , zaczymałem sie wyłączyłem raz idzie dobrze , a wiecej razy zle vmax120 , podpiołem vaga i pokazuje błąd 550
aha , ostatnio mi sie ze dwa razy zdarzyło ze po odpalieniu odrazu zgasł , ale potem odpalał bez problemu , mam nowe wtryski asv założone przebieg 400 tys na co obstawiacie?

: pn cze 08, 2009 18:28
autor: seba198666
błąd 550 oznacza nie prawidłowy początek wtrysku. moze przeskoczyl ci rozrzad o jeden zabek i kąt sie zmienił

: pn cze 08, 2009 18:52
autor: scols11
Na poczatek rozrzad do sprawdzenia :helm:

: pn cze 08, 2009 19:58
autor: piter_s
woojas25 pisze:zaczymałem sie wyłączyłem raz idzie dobrze , a wiecej razy zle vmax120 ,
jak notlauf.

: pn cze 08, 2009 20:16
autor: woojas25
cały czas wyskakuje ten błąd 550 , silnik ładnie pracuje rozrzad wymieniony 15 tys temu, oczuwiscie notlaufa łapie, a może być cos z pompą? kurcze nie dam rady go sprawdzic dynamicznie bo jak sie pieprzy , to wszystko (bateria w laptopie kaput) , ale kąt wtrysku jest 50 minimalnie skacze o jakies 2 stopnie jak auto stoi na wolnych to jak dodaje gazu to kąt spada do zera tak przy 2500rpm(nie wiem czy to ma zwiazek ze sprawą) turbina chyba pompuje bo jak przgazuje to czuc cisnienie w wężach od ic

[ Dodano: Pon Cze 08, 2009 20:54 ]
a ma moze to cos wspolnego z n75 , bo dół ma raczej dobry tylko traci moc powyzej 3000rpm , rozrzad sprawdziłem znaki , napiecie paska ok , na tym n75 co mam załozony mam zrobione 150 tys,

: pn cze 08, 2009 20:57
autor: scols11
Musisz najpierw ten blad wyeliminowac :chytry:
00550 - regulacja początku wtrysku - różnica w regulacji.
- uszkodzony zawór N108 początku wtrysku
- uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy
- nieprawidłowe doprowadzenie paliwa lub mała ilość paliwa
- powietrze w ukł. zasilania paliwem
- przestawiony poczatek wtrysku

Możliwe sposoby usunięcia usterki:
- sprawdż działanie zaworu N108, czujnika G80
- wyregulować początek wtrysku
- zapchany filtr paliwa lub przewód paliwowy

: pn cze 08, 2009 21:04
autor: piter_s
scols11 pisze:- uszkodzony zawór N108 początku wtrysku
nie początek tylko dynamiczny kąt, za niego odpowiada N108 i może być kaput, na teście elementów wykonawczych sprawdzić jak działa.
może też pitolić N 75 jeśli chodzi o notlaufy.
skoro kąt masz ok 50 to jest ok, tylko jak N108 siedzi to nie daje rady wysterować dynamicznie, przydły by się 004 dynamiczne.

: pn cze 08, 2009 22:11
autor: woojas25
a jak sie testuje n108 test outpust , to ma sie zmieniac dzwiek silnika , puszczam test to przy tescie n108 praktycznie nic sie nie zmienia w pracy silnika

: pn cze 08, 2009 22:20
autor: damcio151
piter_s pisze:nie początek tylko dynamiczny kąt
początek tłoczenia - kąt wtrysku :P
zloguj 004BS

: pn cze 08, 2009 22:51
autor: woojas25
martwi mnie ten blad 550 , jak n108 bedzie uszkodzony to on sie bedzie pojawiał?

[ Dodano: Wto Cze 09, 2009 08:59 ]
nie uwierzycie co było tak na 90%(bo nie sprawdzałem czy błedu nie wywala 550)opanowane , przetarł sie taki przewód podwójny co wychodzi od spodu pompy , przetarł sie o napinacz ten na sprezynie i dotykał obtartym kablem do tego wlasnie napinacza, podniosłem go zeby nie dotykał i wszystko wrociło do normy tak mi sie wydaje bo wieczorem na vaga wżóce

: wt cze 09, 2009 09:20
autor: piter_s
woojas25 pisze:przetarł sie taki przewód podwójny co wychodzi od spodu pompy
no to właśnie od N108 i z tad nie dało rady dynamicznie wysterować.

: wt cze 09, 2009 09:21
autor: damcio151

: wt cze 09, 2009 09:30
autor: woojas25
ja mam wlasnie aluminiowy napinacz ale jak narazie nie przetrał bardzo oizoluje go i podepne opaską żeby nie dotykał napinacza

: śr cze 10, 2009 22:22
autor: seba198666
tom fajnie ze juz po problemie dzieki za punkt