gofer pada przed wyjazdem na urlop prosze o pomoc-opanowane
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
gofer pada przed wyjazdem na urlop prosze o pomoc-opanowane
czesc mam pytanko mój gofer odmawia posłuszeństwa przed sobotnim wyjazdem na urlop , otórz mam taki problem że poprostu wsiadam dzisiaj do samochodu pale bryke jade , chce wyprzedzic a tu kupa auto ma muła jak cholera i bardzo kopci na czrno , zaczymałem sie wyłączyłem raz idzie dobrze , a wiecej razy zle vmax120 , podpiołem vaga i pokazuje błąd 550
aha , ostatnio mi sie ze dwa razy zdarzyło ze po odpalieniu odrazu zgasł , ale potem odpalał bez problemu , mam nowe wtryski asv założone przebieg 400 tys na co obstawiacie?
aha , ostatnio mi sie ze dwa razy zdarzyło ze po odpalieniu odrazu zgasł , ale potem odpalał bez problemu , mam nowe wtryski asv założone przebieg 400 tys na co obstawiacie?
Ostatnio zmieniony wt cze 09, 2009 08:55 przez woojas25, łącznie zmieniany 1 raz.
- seba198666
- Gadatliwa bestia
- Posty: 703
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
- Lokalizacja: Kazimierza Wielka
cały czas wyskakuje ten błąd 550 , silnik ładnie pracuje rozrzad wymieniony 15 tys temu, oczuwiscie notlaufa łapie, a może być cos z pompą? kurcze nie dam rady go sprawdzic dynamicznie bo jak sie pieprzy , to wszystko (bateria w laptopie kaput) , ale kąt wtrysku jest 50 minimalnie skacze o jakies 2 stopnie jak auto stoi na wolnych to jak dodaje gazu to kąt spada do zera tak przy 2500rpm(nie wiem czy to ma zwiazek ze sprawą) turbina chyba pompuje bo jak przgazuje to czuc cisnienie w wężach od ic
[ Dodano: Pon Cze 08, 2009 20:54 ]
a ma moze to cos wspolnego z n75 , bo dół ma raczej dobry tylko traci moc powyzej 3000rpm , rozrzad sprawdziłem znaki , napiecie paska ok , na tym n75 co mam załozony mam zrobione 150 tys,
[ Dodano: Pon Cze 08, 2009 20:54 ]
a ma moze to cos wspolnego z n75 , bo dół ma raczej dobry tylko traci moc powyzej 3000rpm , rozrzad sprawdziłem znaki , napiecie paska ok , na tym n75 co mam załozony mam zrobione 150 tys,
Musisz najpierw ten blad wyeliminowac
00550 - regulacja początku wtrysku - różnica w regulacji.
- uszkodzony zawór N108 początku wtrysku
- uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy
- nieprawidłowe doprowadzenie paliwa lub mała ilość paliwa
- powietrze w ukł. zasilania paliwem
- przestawiony poczatek wtrysku
Możliwe sposoby usunięcia usterki:
- sprawdż działanie zaworu N108, czujnika G80
- wyregulować początek wtrysku
- zapchany filtr paliwa lub przewód paliwowy
00550 - regulacja początku wtrysku - różnica w regulacji.
- uszkodzony zawór N108 początku wtrysku
- uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy
- nieprawidłowe doprowadzenie paliwa lub mała ilość paliwa
- powietrze w ukł. zasilania paliwem
- przestawiony poczatek wtrysku
Możliwe sposoby usunięcia usterki:
- sprawdż działanie zaworu N108, czujnika G80
- wyregulować początek wtrysku
- zapchany filtr paliwa lub przewód paliwowy
,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."
nie początek tylko dynamiczny kąt, za niego odpowiada N108 i może być kaput, na teście elementów wykonawczych sprawdzić jak działa.scols11 pisze:- uszkodzony zawór N108 początku wtrysku
może też pitolić N 75 jeśli chodzi o notlaufy.
skoro kąt masz ok 50 to jest ok, tylko jak N108 siedzi to nie daje rady wysterować dynamicznie, przydły by się 004 dynamiczne.
martwi mnie ten blad 550 , jak n108 bedzie uszkodzony to on sie bedzie pojawiał?
[ Dodano: Wto Cze 09, 2009 08:59 ]
nie uwierzycie co było tak na 90%(bo nie sprawdzałem czy błedu nie wywala 550)opanowane , przetarł sie taki przewód podwójny co wychodzi od spodu pompy , przetarł sie o napinacz ten na sprezynie i dotykał obtartym kablem do tego wlasnie napinacza, podniosłem go zeby nie dotykał i wszystko wrociło do normy tak mi sie wydaje bo wieczorem na vaga wżóce
[ Dodano: Wto Cze 09, 2009 08:59 ]
nie uwierzycie co było tak na 90%(bo nie sprawdzałem czy błedu nie wywala 550)opanowane , przetarł sie taki przewód podwójny co wychodzi od spodu pompy , przetarł sie o napinacz ten na sprezynie i dotykał obtartym kablem do tego wlasnie napinacza, podniosłem go zeby nie dotykał i wszystko wrociło do normy tak mi sie wydaje bo wieczorem na vaga wżóce
- seba198666
- Gadatliwa bestia
- Posty: 703
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
- Lokalizacja: Kazimierza Wielka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości