Strona 1 z 1

Golf 1.9 tdi przestał zapalać

: ndz cze 07, 2009 03:01
autor: Piter_270
Witam

Wczoraj w autku zabrakło paliwa , po chwili kręcenia na pełnym gazie zapalił i jakoś doturlałem się na stacje . Później przejechałem około 20 km . Dzisiaj autko nie pali . Jak odkręciłem przewody z wtrysków przy kręceniu pompa nie podaje paliwa . Proszę o rady gdzie
szukać ?

: ndz cze 07, 2009 07:28
autor: brynol
hmmm pewnie sie mocno zapowietrzył.
może pompę paliwa szlak trafił, sprawdzałeś filtr paliwa? może zapchany syfem z baku

: ndz cze 07, 2009 08:09
autor: Sztomel
jeśli jechałeś i potem przestał podawać paliwo na wtryski to sprawdź czy po przekręceniu kluczyka w stacyjce w pozycję palenia kontrolek zaświeci się na chwilę kontrolka świec żarowych a jeśli tak to sprawdź wtedy czy na elektrozaworze N109 na pompie wtryskowej jest napięcie 12V.

: ndz cze 07, 2009 10:19
autor: Piter_270
Jeżeli ten N109 to ten który jest wkręcany do pompy od góry na jeden kabelek to po jego wykręceniu i wyjęciu po podłączeniu do 12 V nie ma żadnej reakcji z jego strony , natomiast na kabelku pojawia się napięcie - jak go wręciłem bez tłoczka auto zapaliło ale powyżej 2000 tysi nie ma mocy . Ile ten zawór stoi . I czy to on . W wężykach nie ma bąbelków

: ndz cze 07, 2009 21:40
autor: Sztomel
Piter_270 pisze:po jego wykręceniu i wyjęciu po podłączeniu do 12 V nie ma żadnej reakcji z jego strony
pewnie, że nie będzie reakcji bo nie ma przyłożonej masy jak go wykręciłeś.
Włóż ponownie tłoczek, wkręć go w głowiczkę pompy i wtedy kilka razy przyłóż 12V i słuchaj czy słychać jak cyka.

: ndz cze 07, 2009 22:31
autor: JABcok20
w jaki sposób go gasisz jak nie masz elektrozaworu???:/
może po prostu go odpowietrz i niech sobie troszke pochodzi. może ma gdzieś syf w ukladzie??

: ndz cze 07, 2009 23:02
autor: Piter_270
gAśNIE Z WYMONTOWANYM TłOCZKIEM BEZ PROBLEMU . nASTAWNIK TEż DZIAłA . jUTRO WYMIENIE ELEKTROZAWóR I NAPISZę PEWNIE żE WSZYSTKO OKKII . jUTRO NAPISZE . pOZDRO

: ndz cze 07, 2009 23:26
autor: grandi
Może zabrudziłeś filtr i nie ciągnie

: pn cze 08, 2009 02:42
autor: Sztomel
Piter_270 nie ma takiej możliwości aby silnik zgasł przy wymontowanym tłoczku z N109 w silniku 1Z, w którym nie ma klapy gaszącej.

: pn cze 08, 2009 18:15
autor: Piter_270
Jak bym go nie zgasił to bym nie pisał . Po założeniu nowego N109 auto bangla tylko pracuje nierówno czasem i miga kontrolka świec żarowych także bez vaga się chyba nie obejdzie. Może któryś z kolegów czyścił regulator kąta wtrysku chyba N108 sie zwie i drogi cholernie jest to sie podzieli doświadczeniami jak go zdemontować . Jak ktoś ma vaga w Krakowie proszę o pomoc .

Autko u pompiarza , wstępna diagnoza nastawnik :(