Strona 1 z 1

GOLF IV ALH 140KM Kopci

: pt cze 05, 2009 21:46
autor: neox
Witam,
proszę o ocenę logów i kąta wtrysku ponieważ autko troszkę zaczęło kopcić przy wyższych obrotach. Turbo raczej ok, nieszczelności nie znalazłem w dolocie tylko ta przepływka jakoś dziwnie daje za duże wartości. Autko śmiga super tylko ten dymek mnie wkurza.

Golf ALH 143KM/341NM Wtryski 216 + Program Masters , przebieg 220 tyś

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: pt cze 05, 2009 22:08
autor: Ceglarz
neox, Zrób jeszcze loga gr 8. Przeładowuje Ci lekko turbo.

: pt cze 05, 2009 22:19
autor: neox
Ceglarz pisze:neox, Zrób jeszcze loga gr 8. Przeładowuje Ci lekko turbo.
Chyba n75 siada ponieważ turbo było kupione nowe około 20 tyś temu w takim razie. A kąt wtrysku ?

: pt cze 05, 2009 22:37
autor: Ceglarz
neox, Kąt jest dobry.

: sob cze 06, 2009 10:12
autor: neox
A co to jest ten Fuel Temp ? Dodam że kąt sprawdzałem zaraz po tym mocnym butowaniu i zapisie logów.

: sob cze 06, 2009 15:43
autor: Sztomel
jakaś niesamowicie wysoka temperatura paliwa jest u Ciebie (fuel temp.), dla pewności sprawdź jej wartość na zimnym silniku przed jego uruchomieniem w 01 Engine, grupa 007 i kontroluj jej wskazania w miarę rozgrzewania się silnika i podaj jakie uzyskuje wartości od początku pomiaru.

: pn lip 27, 2009 12:51
autor: neox
Ok zrobiłem dodatkowo grupę 8 tak jak prosiliście tylko że na 4 biegu. Autko dalej kopci powyżej 3500 obrotów. Obstawiam przepływkę ale czekam na opinie.

Obrazek

Czy może ktoś pomóc :grin: ??? Bo nie wiem czy zamawiać przepływkę ???

: pn lip 27, 2009 14:32
autor: jaro789
z tego co wiem to coś jest nie chalo
z tabeli diagnostycznych mastersa wynika ze w grupie 08 pierwsza wartość powinna być największa druga najmniejsza a trzecia pomiędzy bo to ograniczenie dymienia
tu jest coś nie tak bo druga wartość jest największa
poszukaj bo tu tkwi problem
co do przepływki to masz lekkiego boosta o 100mbar ale to normalne
nie spotkałem sie z tym żeby przepływka dodawała
milion razy widziałem jak tnie dawke ale nie jak dodaje
co do dymienia to powietrza ma, turbo dobrze ładuje
masters robi wyśmienite programy i tu wyjątku raczej nie zrobił

: pn lip 27, 2009 23:10
autor: neox
Zmieniłem przepływkę, jakąś ze szrotu i teraz auto zapina do przodu niemiłosiernie tylko teraz jest dym w całym zakresie tz. od 1500-4000. Jak wymienię na tą moją to jest tylko w przedziale 3500-4000. Oto dzisiejsze logi na 3 biegu i na tej szrociarskiej przepływce:) Juz wolę tą moją :)

Aha sztanga pracuje bez zacięć.

Obrazek

Jutro planuję zakup nowej zobaczymy co to da...

: wt lip 28, 2009 23:02
autor: goodhope
czy to jest na prawdę soft mastersa (czy jakiegoś "oddziału") ?

: śr lip 29, 2009 12:03
autor: neox
DigiTech Katowice mają przedstawicielstwo Mastersa.
A po wymianie przepływki jest ok :)

: śr lip 29, 2009 16:03
autor: goodhope
masters od pewnego czasu już nie ma żadnego przedstawicielstwa.

p.s.
powinieneś popracować nad robieniem logów

raz masz przy 4 tyś obr dawkę z pedału gazu 37mg, a innym razem 43 ...