Dziwny objaw przy ruszaniu, mul przez pierwsze 100 metrow
: czw cze 04, 2009 11:31
Witam
Autko to skoda octavia z 2003 roku 1.9TDI 90 koni
Przy pierwszym odpaleniu po postoju (niezaleznie ile trwal) autko zupelnie nie jedzie, pedal wcisniety w podloge autko dociaga bardzo powoli do 2000 tys obrotow i praktycznie nie chce ich przekroczyc...pedal caly czas w podlodze i po przejechaniu okolo 100 metrow (pedal caly czas podloga) nagle dostaje kopniecie i od tej chwili juz jezdzi tak jak powienien.Po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu sytuacja sie powtarza . Czyli generalnie gdy auto juz dostanie to "kopniecie" jezdzi caly czas tak jak powinno do chwili zgaszenia, pozniej cala sytuacja od nowa.Dodam ze w wezyku doprowadzajacym paliwo,tym ktory wychodzi z filtra paliwa pojawiaja sie babelki powietrza.
N75 - wyczyszczony ,poskladany od nowa dziala tak jak powinien
Przeplywka - sprawna ,profilaktycznie wyczyszczona
EGR - wczyszczony ,
Czujnik cisnienia w IC - przemyty wyczyszczony
Filtr paliwa i zaworek w filtrze razem z oringiem - wymienione na nowe
Filtr powietrza - nowy
Wezyki gumowe od zaworkow - profilaktycznie powymieniane na nowe
Ktos ma jakies pomysly co moze byc powodem takiej sytuacji ??
Autko to skoda octavia z 2003 roku 1.9TDI 90 koni
Przy pierwszym odpaleniu po postoju (niezaleznie ile trwal) autko zupelnie nie jedzie, pedal wcisniety w podloge autko dociaga bardzo powoli do 2000 tys obrotow i praktycznie nie chce ich przekroczyc...pedal caly czas w podlodze i po przejechaniu okolo 100 metrow (pedal caly czas podloga) nagle dostaje kopniecie i od tej chwili juz jezdzi tak jak powienien.Po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu sytuacja sie powtarza . Czyli generalnie gdy auto juz dostanie to "kopniecie" jezdzi caly czas tak jak powinno do chwili zgaszenia, pozniej cala sytuacja od nowa.Dodam ze w wezyku doprowadzajacym paliwo,tym ktory wychodzi z filtra paliwa pojawiaja sie babelki powietrza.
N75 - wyczyszczony ,poskladany od nowa dziala tak jak powinien
Przeplywka - sprawna ,profilaktycznie wyczyszczona
EGR - wczyszczony ,
Czujnik cisnienia w IC - przemyty wyczyszczony
Filtr paliwa i zaworek w filtrze razem z oringiem - wymienione na nowe
Filtr powietrza - nowy
Wezyki gumowe od zaworkow - profilaktycznie powymieniane na nowe
Ktos ma jakies pomysly co moze byc powodem takiej sytuacji ??