Strona 1 z 1

145 km/h i ani kilometra wiecej...;/

: ndz maja 31, 2009 09:27
autor: lenczek
Witam.

Nie wiem czego to wina... ale moja Golfina z silnikiem AAZ (pin+turbo+KAT out) ciagnie tylko do 145km/h...potem to juz chyba musialoby byc z gorki zeby osiagnac wieksza predkosc ;D

dodam moze jeszcze, ze to 140 osiaga dosc szybko i przyjemnie... ale po osiagnieciu 140 km/h tak jakby sciana stala i koniec : D

to jakies odciecie jest czy co ?? bo nie wiem co z tym wogole zrobic...
a moze po prostu ten typ tak ma ?? :D i niczego wiecej nie wycisne..?

: ndz maja 31, 2009 10:05
autor: KanedA
dziwne... bez pin'a i innych modyfikacji... w dodatku na lekko (wtedy chyba) popękanej głowicy, a mogło jeszcze trochę bez problemu... :

Obrazek

Turbo zdrowe masz?

Pozdro,

: ndz maja 31, 2009 10:36
autor: dziechu
Jakie masz wtedy obroty? Do jakiej predkosci/obrotow idzie na nizszych biegach?

: ndz maja 31, 2009 11:22
autor: prezes0420
Witam miałem dokładnie to samo tyle że w Golfie MK2 135 km dość szybko i momentalnie koniec-przy tym miałem nisko pedał gazu na wolnych obrotach tak gdzieś jakby był do połowy wciśnięty(po prostu wisiał). Okazało się że ktoś grzebał przy regulacji max wychylenia dźwigni gazu(zaznaczone na zdjęciu poniżej) jak się dobrze przyjrzałem to było widać na niej gdzie się opierała kiedyś na śrubie a gdzie po przestawieniu. (przy 145 masz już pedał w podłodze?)

: ndz maja 31, 2009 13:34
autor: lenczek
przy 145 masz już pedał w podłodze?
tak mam w podlodze...
Do jakiej predkosci/obrotow idzie na nizszych biegach?

obroty przy 140 ponad 4k..ciezko powiedziec dokladnie, ale nie bylem w stanie patrzyc na obrotomierz i na droge....

na 4-ce smialo do 120 go rozbujam...
Turbo zdrowe masz?
hmm ...wskaznik mam to niby labuje 1.1-1.2 bara tak jak ustawialem....oleju silnik nie lyka czyli i turbina chyba tez nie.... no ale fakt.., ze slysze SWIST jak sie zalacza turbina :D kumpel sie smial jakby policja siedziala pod maska :D

a tak to nie wiem co moge wam wiecej opisac...

czarny dym pojawia sie tylko do czasu dmuchniecia turbiny......przy jezdzie "umiarkowanej" w ogóle nie ma dymu....

: ndz maja 31, 2009 14:16
autor: KanedA
lenczek pisze:obroty przy 140 ponad 4k..
:-k może sprzęgło zaczyna się delikatnie ślizgać? u mnie takie objawy były przy 160 km/h... przy tej prędkości kończyły się obroty, a jak widać na zdjęciu trochę wyżej - gdy było zdrowe sprzęgło - to można jeszcze troszkę

Pozdro,

: ndz maja 31, 2009 14:27
autor: DJ_Mouse
hmm...KanedA, a jaka skrzynia jest spięta z Twoim silnikiem?

Kurde, na mam 4T i przy 180 km/h jest dokładnie tyle co na fotce u Ciebie...

: ndz maja 31, 2009 14:50
autor: KanedA
DJ_Mouse, hmmm... ori z AAZ dla MK3... nie pamiętam oznaczeń, teraz sobie leży w warsztacie, podskoczę to spiszę numery :)

Pozdro,

: ndz maja 31, 2009 15:24
autor: prezes0420
Jeżeli 145 km jest pedał w podłodze (kopci przy tej prędkości czy nie?) jeżeli nie kopci to sprawdź naciągniecie linki gazu i czy nikt nie grzebał przy regulacji od max wychylenia cięgna gazu.

: ndz maja 31, 2009 17:09
autor: lenczek
wlasnie nie kopci.....a pedal w podlodze..czyli ktos mogl cos grzebac...lookne potem : d

: ndz maja 31, 2009 17:59
autor: andrew.zbyrko
przyjrzyj sie jeszcze regulacji w miejscu oparcia pancerza linki na łapie pomy.

: ndz maja 31, 2009 19:04
autor: lenczek
DSC00237.JPG
o tym mowisz ?

: ndz maja 31, 2009 19:08
autor: prezes0420
to znaczy o śrubę do regulacji ze zdjęcia mi chodzi

: ndz maja 31, 2009 20:30
autor: andrew.zbyrko
sparwdz czy przy wcisnięciu pedału gazu w podłoge dzwignia gazu opiera się na śrubie max obrotów.