zamiana silnika 1,9d na 1,9tdi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zamiana silnika 1,9d na 1,9tdi
witam serdecznie forumowiczow ,przymierzam sie do zamiany silnika 1,9d na 1,9tdi w vw transporterze ,zastanawia mnie jednak to czy bedzie dało sie połączyc nowy silnik z starą skrzynią rozstaw srób oraz szprzegło(podobno jest wzmacniane w tdi) czy stara skrzynia przeniosłaby wiekszą moc??? jak myslicie o takiej operacji ,prosze o jakies sugestie,dodaje ze mam upatrzonego całego golfa wiec podzespoły były by wszystkie ,pozdrawiam
pewnie sprzęgło będzie padało średnio raz na 3 miesiące...pytanie czy wogóle dwumas podejdzie pod skrzynię z 1.9D, ewentualnie - jednomas 1Z ze sprzęgłem vr6
Ja akurat jestem w trakcie swapa z 1.9TD AAZ na 1.9TDI AFN ze skrzynią z AFN, ale już nie sprawdzę czy skrzynia z TD podejdzie pod AFN bo bebechy są już w komorze... i z moich spostrzeżeń powiem tak... łapa ze skrzyni z tyłu nie pasuje (z TD pod AFN) i rozrusznik tak samo... jeżeli by to mogło cokolwiek pomóc...
Pozdro,
Ja akurat jestem w trakcie swapa z 1.9TD AAZ na 1.9TDI AFN ze skrzynią z AFN, ale już nie sprawdzę czy skrzynia z TD podejdzie pod AFN bo bebechy są już w komorze... i z moich spostrzeżeń powiem tak... łapa ze skrzyni z tyłu nie pasuje (z TD pod AFN) i rozrusznik tak samo... jeżeli by to mogło cokolwiek pomóc...
Pozdro,
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...
Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411
Miałem na myśli to, gdy kokon12, wsadzi starą skrzynię z 1.9D do 1.9TDI... miałem 1.9TD AAZ i po małych modach typu dawka i ciśnienie doładowania po ok 3-4 miesiącach sprzęgło zaczęło się ślizgać... o swoje sprzęgło w AFN się raczej nie mam co martwićlapek85 pisze:to jaką moc będzie mieć te TDI, że tak mocno będzie obciążone sprzegło??KanedA pisze:pewnie sprzęgło będzie padało średnio raz na 3 miesiące...
Pozdro,
Ostatnio zmieniony sob maja 30, 2009 22:03 przez KanedA, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...
Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411
Jeśli chodzi o swap w T4 to AFN nie podejdzie bo nie spasuje turbina z kolektorem - po prostu się nie zmieści. 1z wchodzi bez problemu. W T4 silnik jest inaczej pochylony. Turbo od AFN'a podejdzie na kolektorze od Sharana.
Co do skrzyni - spasuje z silnikiem, ale bedzie za krótka - auto bedzie jechalo na wysokich obrotach, a vmax przy 4500 obrotach to jakieś 140 km/h
Co do skrzyni - spasuje z silnikiem, ale bedzie za krótka - auto bedzie jechalo na wysokich obrotach, a vmax przy 4500 obrotach to jakieś 140 km/h
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 62 gości