Nieprawidlowo zaslepiony EGR?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Roggi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn paź 30, 2006 20:15
Lokalizacja: Kleosin
Kontakt:

Nieprawidlowo zaslepiony EGR?

Post autor: Roggi » pt maja 22, 2009 15:28

Zmagam sie od dluzszego czasu z takim to problemem,ze brakuje spalin do napedzania sprezarki przez co doladowanie jest mniejsze (zwlaszcza odczuwalne na nizszych obrotach).Dopiero powyzej 3000 osiaga wartosc zadana.N75 dziala poprawnie,wezyki sa szczelne,wastegate spradzalem i silownik chodzi ciezko,ale porusza sie i odskakuje w pelnym zakresie.
Moje podejrzenie padlo wiec na zaslepke w rurce od EGR,tym bardziej ze spadek mocy nastapil dwa miesiace po tym "zabiegu".Tam jest tylko jedna blaszka wstawiona od strony kolektora.Jezeli puszcza spaliny to moze to powodowac takie objawy jak u mnie?



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » pt maja 22, 2009 17:35

ale to by ci musialo mocno spasc cisnienie spalin. jak nie masz uszczelnienia dobrego jest w sumie taka mozliwosc, poczujesz jak przylozysz reke ze ci w nia dmuchnie. ewentualnie zainwestuj w ori uszelki i podloz miedzy nie ta twoja blaszke
Ostatnio zmieniony pt maja 22, 2009 20:04 przez gOOzOl, łącznie zmieniany 1 raz.



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » sob maja 23, 2009 08:57

skróć sztangę turbiny tak aby na zgaszonym silniku mocno była napięta około jeden obrót na sztandze zpowoduje to szczelne zamknięcie zaworu upustowego turbiny i odzyskasz moc na małych obrotach twój silnik to 90 koni czy tak.



Roggi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn paź 30, 2006 20:15
Lokalizacja: Kleosin
Kontakt:

Post autor: Roggi » sob maja 23, 2009 10:55

Zgadza sie.Ale na jakiej podstawie sadzisz,ze to rozwiaze problem?



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » sob maja 23, 2009 23:20

miałem taki przypadek jeśli klapa zaworu nie jest dociagnięta to częśc spalin ucieka bokiem i nie napędza turbiny. Klapa sie otwiera dopiero na wyższych obrotach aby nie było przeładowania.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 172 gości