Strona 1 z 1

Słabszy silnik

: pt maja 22, 2009 01:26
autor: RED TDI
Witam,
przejrzałem forum, jest troche podobnych tematów, ale moje spostrzeżenia nie są tak drastyczne wiec nie wiem pod co to podciągnąć, wydaje mi się że mój TDI jest słabszy niż kiedyś, bez drastycznych spadków, nie że od tak jakby mu odiciąc kopa, ale tak jakby był mułowaty troszke....a skoro zauważam to już pewnie mocno :)
Pojawia sie pytanie co to moze byc? Przepływomierz? Czy jego niedomagania są widoczne gwałtownie czy sukcesywnie powoduje słabnięcie silnika, macie jakies inne pomysły?
'94 TDI 1Z 250kkm
W rodzinie od 100kkm

Wymiany które mogą mieć cos wspólnego : 15kkm wymiana wtrysku sterującego (ASO), jakieś 10kkm zmieniony filtr paliwa, rozrząd 3kkm temu,

Będe wdzieczny za uwagi i podpowiedzi
Pozdrawiam

: pt maja 22, 2009 05:41
autor: twardy
RED TDI pisze:Przepływomierz?
możliwe , raz przyjechał do mnie kolega z forum mułowatym mk3 przeczyściłem mu zmywaczem przepływke a do domu wracał z bananem na twarzy.
Ale żeby zdiagnozować silnik to potrzebny jest VAG i logi dynamiczne wtedy wszystko będzie wiadomo.

: pt maja 22, 2009 05:48
autor: fleshu
Vag i logi dynamiczne. Kto zmieniał rozrząd? Może kąt wtrysku źle jest ustawiony po zmianie rozrządu?

: sob maja 23, 2009 09:34
autor: woj-tek
nieszczelny zawór upustowy skróć sztangę turbiny o jeden max 2 obroty i się przejedz jak to nic nie da wróć z powrotem i szukaj gdzie indziej przyczyny.

: sob maja 23, 2009 09:51
autor: To_mas
woj-tek, nie dodawaj roboty !!
RED TDI, nie ruszaj nic tylko zrób logi dynamiczne i będzie wiadomo

: sob maja 23, 2009 23:23
autor: woj-tek
jaka to robota minuta na skrecenie i w razie czego druga na powrót.

: sob maja 23, 2009 23:31
autor: fleshu
woj-tek, W ciemno regulujesz? Dobry jesteś! My wolimy Vag-a. A może to przepływka, olej w dolocie i dolot pozapychany ,mogło się pozapychać nagarem w turbince, kat przypchany?. Moim zdaniem tylko log dynamiczny koledze na pytania odpowie.

: sob maja 23, 2009 23:36
autor: Fahoo
pewnie ze najpierw LOG przynajmniej bedzie wiadomo co z dawką i czy przepływka nie tnie.
woj-tek, Epoka młotka i klucza się skończyła na maluchach i dużych fiatach...najpierw diagnoza a potem dłubanie,moze w ECU zapisały sie jakieś błedy warto najpierw je odczytać i będzie wiadomo od czego zacząć. :bigok:

: ndz maja 24, 2009 01:29
autor: RED TDI
dzieki Panowie za rady, tylko gdzie ja te logi moge zrobić ? :)
w ASO Seata da rade? Mam tam znajomka
Jeśli tak to zatocze się do nich w tygodniu i dam znac ;)

P.S. Wczoraj nabyłem MK II Automat 1.8 GX :):):)
Radość niczym nieopisana, drugi Gofer w domu. Tylko sie naczytałem ze ten GX to sobie lubi obroty gubic...zobaczymy jak bedzie...

: ndz maja 24, 2009 01:35
autor: fleshu
No możesz w ASO jak masz znajomego - albo zapytaj kto ma kabel w okolicy.

[ Dodano: 24 Maj 2009 01:37 ]
Loga daj do działu Dagnostyka.