Eko diesel i możliwość ew modyfikacji.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Eko diesel i możliwość ew modyfikacji.

Post autor: finch » czw maja 21, 2009 21:38

Witam

Jestem posiadaczem drugiego już golfa II z uturbionym dieslem.
Pierwszy był to zacny rocznik 86 pompka z LDA i latało się nim fajnie ale 500 kkm i wiek zrobiły swoje więc poszedł służyć komu innemu.
Obecnie jestem w posiadaniu golfika tak samo z dieslem i turbem ale niestety jest to wersja zdławiona. Brak jej LDA(pompa jak w wolnossącym, katalizator).
Pytanie do bardziej doświadczonych: Czy można z tego silnika wycisnąć coś więcej?
Mam tu na myśli wywalenie pompy i założenie z LDA, pozbycie się kata no i oczywiście zestrojenie tego gdzieś gdzie diesle robią. Pytam się bo nie wiem czy układ tłokowo korbowy to wytrzyma czy turbo da radę na co jeszcze mogę się natknąć po drodze zwiększania mocy w ten sposób.

Silnik ma przejechane 260 kkm, zmienione szklanki turbo po regeneracji no i oczywiście płyny itd itp. Przy ostrym dodaniu gazu puści sobie dymka ale to myślę żeby sprawdzić jeszcze wtryski czy wsio z nimi ok

Mam jeszcze pytanie czy wywalenie samego kata coś pomorze czy może zaburzyć stosunek ciśnień na tyle że turbo zacznie odmawiać współpracy. Na razie to słyszę turbinkę tylko w momencie gdy silnik ma ciężko i dalej jest cisza, czy to właściwie?



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » czw maja 21, 2009 21:47

Ostatnio zmieniony czw maja 21, 2009 21:49 przez Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » czw maja 21, 2009 22:58

finch,

to jest temat dla Ciebie
trochę stary już ale dla Ciebie na czasie :bigok: :


Golf z silnikiem 1V



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw maja 21, 2009 23:19

finch pisze:Czy można z tego silnika wycisnąć coś więcej?
Oooo,i to jeszcze ile.
Też mam taki silnik,ale już po modach.
Na początku myślałem,że przyczyną zamulenia jest walnięte turbo,ale myliłem się,bo przyczyna leżała po stronie wersji eko.
Tutaj masz wszystko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ta%BF+fmic
Powodzenia w modach :bigok:



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » pt maja 22, 2009 19:40

Dzięki za pomoc rozjaśniło mi to dużo. Musze koniecznie kata wyszarpać i wstawić rure, tego na złom sprzedam to jeszcze pare zeta do przodu wyjdę. Zaczynam się też rozglądać za pompą większą. I to na razie będzie tyle. Mam jeszcze dużo blacharki do zrobienia ale to brat młodszy w temacie siedzi bo ja to elektryk :chytry: bardziej jestem. Cóż pożyjemy zobaczymy trzeba sporo pracy jeszcze włożyć.


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

arwam

Post autor: arwam » pt maja 22, 2009 22:11

Na razie to słyszę turbinkę tylko w momencie gdy silnik ma ciężko i dalej jest cisza, czy to właściwie?
jeśli masz K 14 lub Garrett'a T2 to tak ma być



gnyba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn maja 18, 2009 22:38
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: gnyba » sob maja 23, 2009 02:35

Michaś_1977 pisze:
finch pisze:Czy można z tego silnika wycisnąć coś więcej?
Oooo,i to jeszcze ile.
Też mam taki silnik,ale już po modach.
Na początku myślałem,że przyczyną zamulenia jest walnięte turbo,ale myliłem się,bo przyczyna leżała po stronie wersji eko.
Tutaj masz wszystko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ta%BF+fmic
Powodzenia w modach :bigok:
ideą twórcy tego silnika było wydobycie troszke więkrzej mocy przy relatywnie niskim spalaniuw stosunku mocy nawet jego zmniejszeniu, do tego jeszcze dochodzi katalizator który stosunkowo zmniejsza poziom emisji spalin dlatego nazywa się to wersja eco iż ma być ekonomiczny mało szkodliwy dla środowiska.


wychodze z założenia iż wszystkie mody po nad fabryczne założenia to wieśniarstwo bez ujmy dla ciebie.
Jeśli kogoś nie stać na pożądne i mocne auto to niech z gówna nie robi porsze. Panowie, jeśli was nie stać to zwyczajnie jeździjcie tym co macie i nie zwiękrzajcie poziomu tlenków azotu które i tak są bardzo wysokie w starych kiblach a jak jeszcze badziewiarsko co kolwiek psujecie że niby mod... to już masakra EURO5 opiewa na 1400 ppn żadne z waszych aut takiej normy nie spełnialo po wyjeździe z fabryki a teraz ją przekraczacie może i 30 krotnie. Pomyślcie zanim coś zrobicie.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob maja 23, 2009 06:48

gnyba pisze:Pomyślcie zanim coś zrobicie.
a Ty długo myślałes jak to badziewie napisałes ?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob maja 23, 2009 07:24

gnyba pisze:wychodze z założenia iż wszystkie mody po nad fabryczne założenia to wieśniarstwo bez ujmy dla ciebie.
Może i tak,ale tylko w/g Twojego założenia. :chytry:
Natomiast w moim przekonaniu,sprawa wygląda zupełnie inaczej...
Nie robiłem modów po to,żeby jeździć jak idiota,czy ruszać z piskiem z każdej krzyżówki tylko dla czystej satysfakcji,że coś ciekawego udało mi się stworzyć.
Poza tym uważam,że każdy ma prawo robić ze swoim autem to na co ma ochotę,a Ty w tej kwestii masz akurat tyle do powiedzenia co żyd za okupacji. (nie jestem rasistą)
A co do ekologii,to zastanów się najpierw co puszczają w powietrze setki fabryk czy innych zakładów,co płynie w Polskich rzekach,a dopiero później bierz pod lupę takie jednostki jak ja lub ktokolwiek inny.
To czy moje auto będzie jeździło po drogach publicznych ,decyduje stacja diagnostyczna,a nie Ty.
Napisz mi jeszcze,że popierasz projekt ekopodatku,to pęknę ze śmiechu.
Na tym kończę,bo zaczynam ocierać się o spam.
Ostatnio zmieniony pt cze 12, 2009 06:51 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.



gnyba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn maja 18, 2009 22:38
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: gnyba » sob maja 23, 2009 13:55

Michaś_1977 pisze:
gnyba pisze:wychodze z założenia iż wszystkie mody po nad fabryczne założenia to wieśniarstwo bez ujmy dla ciebie.
Może i tak,ale tylko w/g Twojego założenia. :chytry:
Natomiast w moim przekonaniu,sprawa wygląda zupełnie inaczej...
Nie robiłem modów po to,żeby jeździć jak idiota,czy ruszać z piskiem z każdej krzyżówki tylko dla czystej satysfakcji,że coś ciekawego udało mi się stworzyć.
Poza tym uważam,że każdy ma prawo robić ze swoim autem to na co ma ochotę,a Ty w tej kwestii masz akurat tyle do powiedzenia co żyd za okupacji. (nie jestem rasistą)
A co do ekologii,to zastanów się najpierw co puszczają w powietrze setki fabryk czy innych zakładów,co płynie w polskich rzekach,a dopiero później bierz pod lupę takie jednostki jak ja lub ktokolwiek inny.
To czy moje auto będzie jeździło po drogach publicznych ,decyduje stacja diagnostyczna,a nie Ty.
Napisz mi jeszcze,że popierasz projekt ekopodatku,to pęknę ze śmiechu.
Na tym kończę,bo zaczynam ocierać się o spam.
podatek swoja drogą , choć polski na to knei stać więc lepiej by go nie było bo wtedy raczej już nie będziesz miał czym jeździć.

stacja diagnostyczna ma taki fajny przyżąd jak dymomierz którego z regóły się nie używa (technologia pomiaru dość porąbana) ale gdyby użytkowali za pewne by twój nie przeszedł badania technicznego już nie wspomnę certyfikatu euro który w polsce winien okresowo przechodzić każdy samochód.



arwam

Post autor: arwam » sob maja 23, 2009 14:24

Michaś_1977, pisząć że Vagin powrócił chyba się bardzo nie pomyliłem bo albo to jest ON albo jego KLON



puclok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw mar 20, 2008 18:22
Lokalizacja: wisła

Post autor: puclok » sob maja 23, 2009 16:16

kolega Vagin chyba spędzał dzieciństwo w inkubatorze z przyciemnianymi szybami a na 15 urodziny mama kupiła mu neostrade , stąd jego błyskotliwe komentarze na tym forum :chytry: i żal mu dupe ściska że koledzy robią 8 sekund do 100 za 20zl kiedy jego najnowszy nissan sunny z instalacją gazową spełniającą normy euro5 nie może dojechać po piwo do sklepu za rogiem :helm:



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » sob maja 23, 2009 16:46

gnyba pisze:
podatek swoja drogą , choć polski na to knei stać więc lepiej by go nie było bo wtedy raczej już nie będziesz miał czym jeździć.

stacja diagnostyczna ma taki fajny przyżąd jak dymomierz którego z regóły się nie używa (technologia pomiaru dość porąbana) ale gdyby użytkowali za pewne by twój nie przeszedł badania technicznego już nie wspomnę certyfikatu euro który w polsce winien okresowo przechodzić każdy samochód.
kolego, jeśli już masz zamiar tak głupkowato się wymądrzać i zgrywać intelektualistę przed forumowiczami, to przynajmniej trzymaj fason i nie rób idiotycznych błędów ortograficznych, osobiście miałem lepszy poziom w 1 klasie podstawówki



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob maja 23, 2009 16:46

gnyba pisze:podatek swoja drogą , choć polski na to knei stać więc lepiej by go nie było bo wtedy raczej już nie będziesz miał czym jeździć.
Skąd Ty człowieku możesz wiedzieć ile ja mam na koncie i ile mam aut,to raz.
Dwa,to czytaj chłopie ze zrozumieniem,bo ja wyraźnie napisałem,że to stacja diagnostyczna dopuszcza moje auto do ruchu (ost.badanie 2 tyg.temu) po drogach publicznych,a nie Ty!.Tak więc wsadź sobie ten dymomierz w :butthead: !
Nie wiem dlaczego tak robisz,ale widzę,że masz na celu sianie zamętu i podżeganie do kłótni na tym forum.Masz jakieś kompleksy,czy co?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 239 gości