Jak sie to nazywa, jaki numer katalogowy czesci

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

KINKEY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr maja 10, 2006 17:00
Lokalizacja: Rawicz
Kontakt:

Jak sie to nazywa, jaki numer katalogowy czesci

Post autor: KINKEY » czw maja 21, 2009 10:22

Witam All!!!

Wkoncu po kilkumiesiecznych poszukiwaniach dorwalem ASZ-a.

I na pierwszy rzut musze wymienic ta rure gumowa (wąż) z takimi zatrzaskami. Jest ona po lewej stronie przy przeplywce jak dobrze kojarze w innych przy EGR.

Mozecie mi powiedziec jak nazywa sie ta rura lub numer katalogowy, cene albo gdzie najlepiej kupic?

Bede wdzieczny za pomoc.

pozdrawiam


KINKEY
FAN AC MILAN 7 KOLEJARZ RAWICZ

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » czw maja 21, 2009 18:47

KINKEY pisze:Jest ona po lewej stronie przy przeplywce jak dobrze kojarze w innych przy EGR.
Dość enigmatyczny opis następnym razem wrzuć fotkę i zaznacz element o który pytasz, bo inaczej to są niejasności i domysły.. :kac:
Jeśli to element zaznaczony na fotce jako nr. 1. (przepływomierz) to ten "wąż" jak powiesz w sklepie motoryzacyjny że chcesz przewód, wąż elastyczny - łączący filtr powietrza z turbosprężarką i podasz gościowi 1.9 tdi asz to sobie znajdzie w książce to.
Nr. 2 to egr, nr.3 to "Wąż" łączący intercooler z kolektorem ssącym ....
Obrazek


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw maja 21, 2009 19:17

koledze pewnie chodzi o element nr 3 na widocznej fotce bo tylko on ma szybkozłączkę w ASZ a jego nr z ETKI to 1J0 145 838 AF i jest to wąż ciśnieniowy.
Ostatnio zmieniony czw maja 21, 2009 19:18 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw maja 21, 2009 19:19

KINKEY pisze:cene albo gdzie najlepiej kupic?
240 zł i tylko dostępna w ASO na zamówienie - sam zamawiałem niedawno

niby do ASZ-a - używana
http://www.allegro.pl/item639891020_rur ... i_asz.html

ale jak ząbki będą już wyrobione to za chwile zostaną wyrwane jak u dentysty i będzie nieszczelność - bardzo słabe rozwiązanie w PD-kach w AHF-ie i innych było na opaske zaciskową i nic się nie działo a w tym przypadku technicy z VW przekombinowali

warto też odrazu zamówić tą metalową klamrę która trzyma ten wąż - koszt 3 zł ale jest mocniejsza od fabrycznej numer części to: 1J0 145 769G
Ostatnio zmieniony czw maja 21, 2009 19:25 przez Kulon, łącznie zmieniany 3 razy.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

KINKEY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr maja 10, 2006 17:00
Lokalizacja: Rawicz
Kontakt:

Post autor: KINKEY » czw maja 21, 2009 20:38

Hej.
Sorrki ze post troche chaotyczny ale dopiero sie oswajam :)
dokladnie panowie chodzi o numer 3 czyli waz do intelcoler -> kolektor ssacy. 240 zl :0! lol to widze juz sie zaczyna :) mam nadzieje ze to troche potrzyma bo jak mowicie ze rozwiazanie inzynierow jednak nie jest doskonale to moze jakis patent tam wymyslic na lepsze umocowanie tego? moze jakas dodatkowa opaska zeby nie kaleczylo tych zebow?

A takie pytanie do was. Koles od ktorego wczoraj kupilem tego Asz mowil ze mam sobuie kupowac do niego czesci w skodzie gdzies w serwisie (on kupowal w krakowie nie wiem gdzie teraz dokladnie musialbym looknac) poniewaz to te same czesci a sa one troche tansze niz w serwisach Vw mimo ze to ta sama czesc. On kupowal wszystko w tym serwisie Skody, mam nawet na to rachunki. czy to prawda? praktykowal to juz ktos?

Dziekuje za kazde info.


KINKEY
FAN AC MILAN 7 KOLEJARZ RAWICZ

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw maja 21, 2009 21:06

KINKEY niektóre graty są tańsze a niektóre droższe
KINKEY pisze:to moze jakis patent tam wymyslic na lepsze umocowanie tego?
nie da się - mocowałem się z ta rurą ponad pół roku i wkońcu dałem za wygraną i kupiłem nową - chyba że na stałe zasunąć kilka blachowkrętów dookoła w miejsce opaski i będzie siedziało napewno (ale ja zrezygnowałem z tej wersji)

tak wygląda po urwaniu górnego zęba (w to miejsce wkręciłem małego wkręcika i łepek wchodził prawie idelanie aby zablokować opaską - jak dole ścieło zęba zrobiłem to samo i pojeździłem może ze 2 miesiące- później pękła opaska z naprężenia i skończyła się jazda - 3 zł powstrzymało mój pewien wyjazd)
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw maja 21, 2009 21:11 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

KINKEY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr maja 10, 2006 17:00
Lokalizacja: Rawicz
Kontakt:

Post autor: KINKEY » pt maja 22, 2009 02:06

Kulon u mnie teraz to jest przymocowane jakims drutem na pierwszy rzut oka, jeszcze nie zdazylem dotknac tam nic, ale strasznie to wyglada. Czyli trza bedzie jutro to obadac co tam sie dokladnie zrypalo. To kupiles cała waz nowy i ta opaske tak czy tylko opaska uratowala sytuacje?

Jutro sobie zadzwonie do ASO VW i do tej skody w krakowie zobacze sobie co mi powiedz i czy jast jakas roznica cenowo.


KINKEY
FAN AC MILAN 7 KOLEJARZ RAWICZ

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt maja 22, 2009 06:11

potwierdzam plotki o taniości części w ASO Skody - nie dość, że mają taniej niż VW te same części to jeszcze mają lepsze zaplecze jeśli chodzi o reparaturki - u nich dostaniesz detale a w VW tylko całe części.


Obrazek

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pt maja 22, 2009 07:56

KINKEY pisze:kupiles cała waz nowy i ta opaske tak
tak


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

KINKEY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr maja 10, 2006 17:00
Lokalizacja: Rawicz
Kontakt:

Post autor: KINKEY » pt maja 22, 2009 12:16

Witam

Dzwonilem dzisiaj sie zorientowac jak to wyglada z tymi czesciami.
I tak najpierw zadzwonilem do serwisu skody w Lesznie bo najmblizej mnie jest tam
Pan powiedzial ze za ta czesc (waz cisnieniowy) ok. 230 zl
Pozniej zadzwonilem do tej Skody w Krakowie gdzie wczesniej byly zamawiane czesci do mojego Asz i tam pan juz powiedzial 213 zl, i juz jest ciekawa sytuacja bo ta sama firma ceny rozne :)
No ale dla spokoju przekrecilem jeszcze do salonu VW i tam pan o dziwo powiedzial za ten sam numer katalogowy 206 zl.
Zawsze jakby nie patrzec to max roznica miedzy tymi punktami to 24 zl wiec juz troszke ropki mozna wlac za to :) i posmigac na nowym wezu :)

No nic jak mus to mus trzeba zamowic i zrobic ten balagan z drutami tam :)
Dzieki panowie za info w temacie.

Pozdro all


KINKEY
FAN AC MILAN 7 KOLEJARZ RAWICZ

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » sob maja 23, 2009 09:21

ja miałem taki sam problem z dolnym wężem w ASZ -cie i wam powiem że delikatnie naspawałem ten wyrobiony ząbek później wypiłowałem pilnikiem ten ząbek i śmigam już pół roku . ten metal to stal kwasoodporna doskonale sie spawa zwykłym migomatem tylko trzeba uważać żeby nie przegrzać bo guma się zapali , spawć po troszku i zaraz studzić wodą póżniej ososzyć itd.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 153 gości