Strona 1 z 2

Czy pozim zadymienia jest odpowiedni ;) 1Z po modzie

: pn maja 18, 2009 11:13
autor: mariachi
Po modzie moje autko było dość bezdymne, wcześniej na polu było zimno. Ale ostatnio jak zrobiło się cieplej i czasami zauważam zawijający się na tylną szybę dymek, przy ostrym depnięciu,

Wiem że modzone auto jest ustawione na granicy dymienia lub lekko tą granicę przekracza ale co sądziecie o tym, czy dym jest w granicach rozsądku, Chciałem przekroczyć na seryjnym turbo 1Z 130ps i udało się, jest 136 z dymkiem,

Zobaczcie 2 filmiki do końca w drugim jakby jest lepiej , widze tam delikatna mgiełkę,. Najwięcej jest przy ostrym ruszaniu (końcówka 1 filmu)



... re=channel


Jak wam kopca modzone diesele,
Wogóle to chyba złoże z powrotem ori wydech tdi , bo dymek w tylnej szybie pojawił się po zamianie na cuprowski z końcówkami na wprost.

Czy założenia FMICA , pomogłoby troszkę,

pozdrawiam Marcin

: pn maja 18, 2009 11:21
autor: raf-gog
Panie toż to lekki bączek:)

: pn maja 18, 2009 14:03
autor: bradley
Pffff... chcesz zobaczyc mojego kopciucha? :grin:
Czekam na cholerna flansze pod nowy kolektor bo jak sadze w tym co mam jest pelno syfu i to tez ma wplyw na dymienie.

: pn maja 18, 2009 18:09
autor: morfeusz86r
ja mam tak samo. troche dwururka w dół mi pomaga

: pn maja 18, 2009 18:34
autor: Krzysiek W.
Ehhhh, to ma być dymienie? To tylko dymek z papierosa. :bigok:

: pn maja 18, 2009 18:49
autor: mrozoo
norma dymienie :P Dowal FMIC'a to bedzie mniejsze :bigok:

: pn maja 18, 2009 18:52
autor: piter_s
przy modzie pewno norma, musi podlać żeby jechało.

: pn maja 18, 2009 20:29
autor: HSH
witam moj golfik rowniez kopci, byla wymienana uszczelka przy katalizatorze bo wyl mi strasznie, a teraz jak dodaje gazu na dwojce to jakby nie mial mocy, zamuli i za chwile odpusci tym samym szarpnie a potem juz jest ok. i wez tu badz madry :goof: czy ktos mial cos podobnego? dzieki z gory za odpowiedz

: pn maja 18, 2009 22:51
autor: Dziku VR6
tego nawet nie mozna nazwac bąkiem :green_fuck:
U mnie jak wkrece 1 , 2 do pieciu tys obrotow to z tylu zostaje bąk wielkosci drugiego auta heh :helm:

: wt maja 19, 2009 00:01
autor: To_mas
mariachi, jest jak najbardziej ok !!
taki malutki bączek i za chwile już czysto :)
moze śmiało dymić bardziej :P

: wt maja 19, 2009 16:50
autor: arwam
a mój kopci tak:

[youtube][/youtube]

jak u Ciebie wygląda sprawa z przyspieszaniem do 100km/h ?

: wt maja 19, 2009 17:43
autor: To_mas
arwam pisze:a mój kopci tak:
TD :D jak miałem jeszcze swojego 1.8 to było podobnie :D

: wt maja 19, 2009 21:07
autor: arwam
TD jak miałem jeszcze swojego 1.8 to było podobnie
chciałeś napisać chyba 1,6.
tylko że ja mam pompę 11mm i u mnie pod obciążeniem dym ginie bo jak ustawię żeby nie ginął to na pół gazu już zdroego sprzęgła nie ma a narazie nie mogę sobie pozwolić na awarię tego bo pracy nie ma i jest Ciężko z pieniążkami

: wt maja 19, 2009 21:25
autor: mariachi
arwam pisze:a mój kopci tak:
mój to jednak jest bezdymny
arwam pisze:jak u Ciebie wygląda sprawa z przyspieszaniem do 100km/h ?
dajcie mi g-techa to sprawdze,
bo licznikowe 100 mierzone stoperem nie jest dla mnie miarodajne

ostatnio bawiłem sie vagiem i logowałem autko podczas przyspieszania i wyszło takie coś
Obrazek

Jak widać w grupie 11
ok 6,35 sekundy koła chwyciły trakcję bo silnik zmuliło z 3402 obr na 2919 w 7,41sekundy

A patrząc na grupę 22
koła zaczeły się kręcić w ok 5,64 sekundy
a 98km/h auto osiągnęło w 13,1 sekundy.

Jako że nim auto ruszy niecałą sekundę mieli w miejscu za start można przyjąć coś koło 6 sekundy , bo tuż potem silnik zmuliło jak wynika z gr 11- a 100km/h coś koło 13,5

Czyli odliczając od 6 [(jako od pkt 0) gdzie 7sekunda jest 1 ] do 13,5 wychodzi 7,5
ale myślę że jest to zbyt optymistyczne i tak realnie to na dobrych oponach można wykręcić coś koło 8,5

REASUMUJĄC te odbiegające od tematu wywody:
KTO POŻYCZY MI G-TECHA
:helm: