Strona 1 z 1

krótkie pytanko...

: pn maja 18, 2009 00:17
autor: dziober
Jak wyczyscic przepływonierz? i czy ewentualnie moge w nim cos spieprzyc czyszczeniem? oczywiscie bede delikatny jak z dziewica:) i wysusze go ,pytam czy jakis płyn moze mu zaszkodzic tj. WD40 albo cos w tym stylu... i czy mozliwe to jest ze wpada mi w awaryjny na wyzszych biegach 4 i 5 bo jest przepływka zasywiona? bo tak wyczytałem w starych postach od Hermesa bo jemu to pomogło:) pozdro:)

: pn maja 18, 2009 00:22
autor: To_mas
dziober, TEMAT SPRECYZUJ !

tu masz na podstawie 2.5TDi
nie wiem czy w mk4 jest podobny ale moze sie na coś przyda opis więc poczytaj pooglądaj i działaj:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=85084

[ Dodano: Pon Maj 18, 2009 00:24 ]
dziober pisze:Jak wyczyscic przepływonierz?
tak jeszcze zapytam po co go chcesz czyścić ?

: pn maja 18, 2009 08:42
autor: stanislawski
dziober pisze:jakis płyn moze mu zaszkodzic tj. WD40
Zdecydowanie NIE WD-40 - to jest preparat do śrub - a nie elektroniki!
Izopropanol tak, nawiasem mówiąc zastanawiam się nad stosowaniem rozpuszczalników nitro, opisywanych w linku podanym Ci przez Kolegę To-Mas'a.
Czy innych acetonów, co one mogą z plastikiem zrobić?
Sam przepływomierz ma podgrzewany drut platynowy i układ mostkowy pomiaru ilość przepływających gazów (pośrednio przez zmiany prądów w mostku), więc z pewnością jest bardzo czuły na zabrudzenia. Wszyscy zmieniają filtry, a faktycznie też warto spojrzeć na syf osadzający się na elementach przepływomierza.

: pn maja 18, 2009 10:46
autor: dziober
chce czyscic bo przy 130 km/h wlacza mi sie awaryjny tryb i odcina turbo, Hermes tak zrobil i zlikfidowal problem... dodam ze N75 mam nowke, wszystkie wezyki i przepływke tez... tylko chce wyczyscic srodek a nie sama wtyczke...

[ Dodano: 18 Maj 2009 10:49 ]
dzieki bardzo za info, WD40 odpada!!! ale bym głupote strzelił!!! dzieki obywatelu,pozrdo

: pn maja 18, 2009 13:14
autor: To_mas
stanislawski pisze:co one mogą z plastikiem zrobić?
moze być nie ciekawie :// ja tej porady nie czytałem :P ale nie używał bym nitro gdzie jest plastik bo w większości wypadków plastik sie rozpuszcza :/
dziober pisze:chce czyscic bo przy 130 km/h wlacza mi sie awaryjny tryb i odcina turbo, Hermes tak zrobil i zlikfidowal problem... dodam ze N75 mam nowke, wszystkie wezyki i przepływke tez... tylko chce wyczyscic srodek a nie sama wtyczke...
przyczyn tego może być kilka
i zakładam sie o piwo ze to nie przepływka :P

podłącz vaga kolego

: pn maja 18, 2009 13:20
autor: twardy
A ja tak samo jak To_mas, watpie czy to przepływomierz , raczej cos z doładowaniem. Gdyby była słaba przepływaka to komp obcina dawke i auto muli a nie przy 120 łapie bład .

: pn maja 18, 2009 14:07
autor: dziober
vag pokazuje 00575 - "Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej" i co dalej? wszystko wymienilem, N75 i przepływka nówki PIERBURGA, gruszka na turbo tez nowa, weżyki wymienione.........................:(

: pn maja 18, 2009 14:11
autor: Sztomel

: pn maja 18, 2009 14:14
autor: Adrian1980
dziober pisze:vag pokazuje 00575 - "Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej" i co dalej? wszystko wymienilem, N75 i przepływka nówki PIERBURGA, gruszka na turbo tez nowa, weżyki wymienione.........................:(
N75 zalozyles nowy czy jakas uzywke ??

: pn maja 18, 2009 14:22
autor: dziober
N75 nowka pierburg, przepływka tez, nie uzywane... jakies pomysły?

: pn maja 18, 2009 14:31
autor: To_mas
dziober pisze:jakies pomysły?
eheee
ale zeby mieć pewnośc podpina sie vaga :)

: pn maja 18, 2009 14:32
autor: Sztomel
do sprawdzenia szczelność węży i rury plastikowej idących od turbiny do intercoolera jak i sam intercooler oraz sprawdzenie ruchu sztangi na turbinie sterującej kątem nachylenia łopatek zmiennej geometrii i sprawdzenie szczelności gruchy podciśnienia sterującej ruchem sztangi.

: wt maja 19, 2009 07:30
autor: dziober
dzieki chlopaki, zrobie jak mowicie i sie odezwe, aha, a pewnosc mam bo Vaga podpinalem. Gruszka na turbo nowa i wezyki rowniez, sprawdze rure i sztange, dzieki wielkie.

[ Dodano: 21 Maj 2009 08:46 ]
chlopaki, mialem tak zasyfiona rure od intercoolera ze szok!!! juz wszystko ok, mozna zamykac! Sztomel, Tobie tez dziekuje , Ty wpadłes na rure od int:) trzymcie sie, pozdro!