Strona 1 z 2

turbo koszalin

: sob maja 16, 2009 20:03
autor: gremlinr
witam wszystkich mam pewien problem z moim mk4 chodzi o to ze miałem problem z moca czytałem na forum o czyszczeniu turbo i wyczysciłem je było supeeeer przez 2 dni miałem swoje 130 KM i nagle sie zdławił i lipa ale jest lepiej niz przed czyszczeniem po tych pieknych 2 dniach pojechałem na kompa i okazuje sie ze za mało doładowuje turbo było cos tam 1024hpa a ma byc 2 razy wiecej , zmieniłem przewody podcisniniowe i dalej nic a mam pytanie czy ta gruszka powinna sie ruszac przy dodawaniu gazu a ona nic 2 zawory n75 były sprawdzane na kompie i elektrycznie sa dobre moze ktoas wie jak je sie sprawdza pneumatycznie i jak sprawdzic ta gruszke przy tym turbo i czy mogłem przy tym czyszczeniu cos popsuc bardzo prosze o pomoc jakas rade bo ci mechanicy to tylko biora kase i nic nie mowia dziekuje.

: sob maja 16, 2009 20:09
autor: Marioprestiz
grucha powinna sie ruszac, rozruszaj ją ;)

: sob maja 16, 2009 20:33
autor: gremlinr
ja reka normaline ruszam ale jak podłaczyłem do niego przewód to chciałem ja zassac a ona ani drgnie słychac jak zaciagam powietrze a ona sie nie rusza

: sob maja 16, 2009 21:01
autor: PinkFloyd
Vagiem grupa 011 basic settings i patrzysz jak rusza sie sztanga- możesz te uzyć pompke podciśnieniową tkzw vacuometr i podłaczyc pod wezyk gruszki i pompowac i zobaczyc jak chodzi sztanga. Jak masz niedoładowanie- to albo nieszczelnosc na przewodach- albo w środku przycina sie N75, że sprawny jest elektrycznie to nie znaczy z sprawny mechanicznie, lub sztanga zapieczona w położeniu min łądowania albo gruszka turbiny ma nieszczelnośc. A jak masz niedołądowanie to z tyłu auto mocno kopci?

: sob maja 16, 2009 21:28
autor: gremlinr
własnie nic nie kopci a juz nie mam siły walcze z tym i walcze dziwne ze 2 dni było ok i potem klapa a mam silnik ajm a turbo jak czysciłem był wyryty napis garrett przewody zmieniłem dzisiaj a czy mogłem cos popuc czy te czyszczenie to tak wogóle klapa

: sob maja 16, 2009 21:29
autor: PinkFloyd
gremlinr pisze:własnie nic nie kopci a juz nie mam siły walcze z tym i walcze dziwne ze 2 dni było ok i potem klapa
Jak nie kopci to tylko możliwe sa te przyczyny co podałem.

[ Dodano: Sob 16 Maj, 2009 ]
Podjedz do damcio151 on jest z Koszlina http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... le&u=14614 on Ci pomorze

: sob maja 16, 2009 21:40
autor: gremlinr
moglbym pana prosic jeszcze bo ja ta sztanga ruszam reka i ona potem jak puszcze to odbija ale ja zassysam ustami to ciagne powietrze i nic moge sobie ciagnac i ciagnac a powinna troche drgnac dziekuje za odpowiedz

: sob maja 16, 2009 21:49
autor: Sztomel
dziurawa grucha (jeśli jesteś pewien szczelności wężyka).

: sob maja 16, 2009 23:13
autor: gremlinr
a moglo to sie tak stac po 2 dniach super jazdy bo to jest dziwne zjawisko ciagne powietrze przez nowy wezyk i moge ciagnac w nieskaczonosc

: sob maja 16, 2009 23:22
autor: damcio151
gremlinr pisze:a moglo to sie tak stac po 2 dniach super jazdy bo to jest dziwne zjawisko ciagne powietrze przez nowy wezyk i moge ciagnac w nieskaczonosc
Sztomel napisał już co jest powodem ... jeżeli wężyk dobrze siedzi i jest szczelny, to winę ponosi gruszka

: sob maja 16, 2009 23:25
autor: gremlinr
a gdzie mozna taka gruche najlepiej kupic i czy na tego kompa mozna podjechac do pana z koszalina

: sob maja 16, 2009 23:54
autor: damcio151
gremlinr pisze:a gdzie mozna taka gruche najlepiej kupic
szukać sprawnej na szrocie, możesz ogłosić się na forum ( dział kupię ) , lub allegro
gremlinr pisze:i czy na tego kompa mozna podjechac do pana z koszalina
kwestia umówienia się ... PW, lub gg

: ndz maja 17, 2009 00:00
autor: PinkFloyd
Tu masz zawory http://www.allegro.pl/item634074884_zaw ... da_vw.html

[ Dodano: Nie 17 Maj, 2009 ]
a tu nowe do kupienia http://www.allegro.pl/item637451276_tur ... lator.html

: ndz maja 17, 2009 20:51
autor: gremlinr
a jak kupie ten nowy zawor to musze go wyregolowac jesli tak to jak to zrobic dzieki za pomoc