Strona 1 z 1

Świst brzy pełnym gazie i błąd na liczniku CE

: czw maja 14, 2009 22:36
autor: melonik_02
Witam! Szukam dla kolego Golfa III TDI dziś oglądałem z 1997 TDI AHU blacharka wszystko cacy tylko kilka uwag mam:

1. Przy dodawaniu gazu do pełna słychać świst, gwizdanie??? Mam C4 A6 2.5TDI bez kata i nie gwiżdże tak głośno. Ogólnie golfik fajnie chodzi ale ten świst mnie przestraszył bo może turbo pada albo co?? Przy pełnych obrotach nie kopci wszystko cacy ale ten świst??

2. Inna sprawa po włożeniu kluczyka widać przebieg na liczniku a jak się odpali wyskakuje CE z dwoma znaczkami których nie potrafie na kompie zrobić. Cały czas To CE zostaje nie znika i nie widać przebiegu.

3. Jak jade powiedzmy 60 prędkościomierz opada z 3cm i wraca na swoje miejsce też zaskoczyło mnie to???

4. Na co patrzeć przy kupnie takiego AHU??

Pozdrawiam Dawid :pub:

: czw maja 14, 2009 23:26
autor: gOOzOl
1. trzeba by zobaczyc czy tam wszystko szczelne w dolocie, jak bedzie dziura bedzie tez gwizdac :bajer: . te turbo jak orginal to z 300 kkm bedzie pewnie mialo:P ostatnio ze swojego wyjalem i luzy na wirniku juz spore. loteria moim zdaniem z ta turbinka troche, jesli mozesz to porozbierac to wtedy mozna by cos wiecej powiedziec

2. mozna jakies foto tego? mfa tam jest?

3. 3 cm to niemalo :chytry: na poczatek wyczyscic styki na impulsatorze, powinno pomoc ;)

4. czy dymi, czy sie poci, czy z bagnetu nie dmucha itp itd. najlepiej kompa podpiac. wazna jest tez tzw dupohamownia :grin:

http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=24

: ndz maja 17, 2009 06:17
autor: twardy
Zgadzam sie z kolegą zabba88,. Z dziurą w dolocie to auto dostaje muła i kopci wręcz nie da sie jechac . Niektóre turbiny lubia sobie pogwizdać , nie ma sie czym przejmowac jak ma kleknąć to i tak kleknie :crazy: .
melonik_02, Jak lubisz pogrzebac przy aucie to zdejmij rure z filtra do turbiny i zobacz czy masz duże luzy na wirniku , im wieksze tym bliższy jej koniec.