Strona 1 z 2

Alarm Bora

: czw maja 14, 2009 11:10
autor: Kozuna
Witam!
Kupiłem VW Bore TDI 116km, nie dostałem do niego pilot zamka centralnego a zauważyłem ze po zamknięciu zwyklym kluczykiem drzwi przy grzybku miga czerwona dioda, czy to oznacza ze mam fabryczny alarm?
Z góry dzieki za odpowiedz!

: czw maja 14, 2009 15:24
autor: tomekk87
witam tez mam bore i tez mi mruga lampka przy grzybku i wiem na 100% ze mam alarm fabryczny (klakson plus awaryjki) spusc szybe zamknij auto i otwórz od srodka drzwi powinien sie zalaczyc u mnie tak przynajmniej bylo,pozdro

sory!mała poprawka sprawdzalem dzisiaj i po spuszczeniu szyby i zamknieciu nie da sie otworzyc drzwi...(grzybek sie podnosi ale drzwi ani rusz) trzeba spuscic szybe zamknac auto i przekrecic kluczyk w stacyjce i powinien sie wlaczyc alarm tak jest u mnie w borze,pozdro

: czw maja 14, 2009 16:20
autor: fleshu
Tak - to jest alarm fabryczny spięty pod klaksony i migacze - szkoda tylko że w niewielu wersjach były czujniki ultradźwięków.

: czw maja 14, 2009 18:33
autor: PvD
Mój kolega ma taką diodę w passacie ale po zamknieciu sie w srodku i probie odpalenia odpala normalnie, ma wersje basis, Ja natomiast mam ten alarm + czujniki ultradzwiekowe :D

: pt maja 15, 2009 07:44
autor: Aroboss
Też mam taki alarm fabryczny i nie działa mi zamykanie z kluczyka a mam tylko jeden, tu moje pytanie:
1) czy mogę zamontować kupiony na allegro alarm, co z tym fabrycznym alarmem, trzeba go zdemontować ???
2) co polecacie w kwestii zamontowania nowego alarmu ???
pozdrawiam :chytry:

: pt maja 15, 2009 08:57
autor: fleshu
Na allegro - koszt 150 zł - kluczyki scyzoryki np: http://www.allegro.pl/item626932944_ala ... t4_t5.html

Hehehe - jak chcesz zdemontować seryjniaka?? Jak go odepniesz (a jest on w module komfortu) to połowę rzeczy wewnątrz autka padnie. Nic nie demontujemy - podpinamy się do seryjnego - tak żeby po zazbrojeniu z pilota działały 2 alarmy - dokładany i seryjny.

: pt maja 15, 2009 09:04
autor: Aroboss
Nic nie demontujemy - podpinamy się do seryjnego - tak żeby po zazbrojeniu z pilota działały 2 alarmy - dokładany i seryjny.[/quote]

O to właśnie mi chodziło, czyli trzeba sie podpiąć pod seryjny alarm, dorobić kluczyki i ma działać

Jeszcze jedno pytanie:
1) czy ten alarm oferowany wyżej jest dobrej jakości czy kierować sie cena (droższe i lepsze ? )

: pt maja 15, 2009 09:24
autor: fleshu
Tylko groty pilotów mają nieraz gorszą jakość - ale w dorabianiu kluczy w razie problemów z nacinaniem tych grotów można dobrać sobie inne. Mam go 2 latka i nie narzekam. Kwestia tylko samego podłączenia - żeby wszystko było lutowane a nie na spinki jakieś dziwne łączone. Jeżeli chcesz więcej bajerów to możesz sobie wybierać w opcjach takich jak np powiadomienie na pilota. Podłączenie się pod instalacje samego autka to tylko max 10 przewodów(czyba że jakaś bardzo wyrafinowana opcja jest).

: pt maja 15, 2009 09:45
autor: roro
Mam pytanie: tez mam seryjny alarm (jest czerwona kontrolka). Jakbym chcial przeprowadzic test czy dziala to wiadomo szyba w dol zamknac i od srodka otworzyc i teoretycznie zacznie wyc a jak go wylaczyć?? Czy przekrecenie zaplonu pomoze?? :chytry:

: pt maja 15, 2009 09:56
autor: PvD
roro pisze:Czy przekrecenie zaplonu pomoze
Jak masz alarm to zamknij sie w srodku aż zacznie dioda migac pozniej sproboj odpalic powinien trabic

: pt maja 15, 2009 10:04
autor: fleshu
Wyjść, zamknąć i otworzyć autko z kluczyka - alarm zgaśnie.

: pt maja 15, 2009 10:13
autor: roro
Musialbym jeszcze dodatkowo zostawic kartke zeby zlodziej wchodzil od strony pasazera bo od kierowcy mikrostyk w zamku walniety :goof: :jezor:

: pt maja 15, 2009 10:22
autor: PvD
roro pisze:Musialbym jeszcze dodatkowo zostawic kartke zeby zlodziej wchodzil od strony pasazera bo od kierowcy mikrostyk w zamku walniety
Niekoniecznie ja miałem tak że jak miałem walnięty mikrostyk kierowcy to poprostu 2 razy naciskalem na przycisk zamkniecia na pilocie i wtedy normalnie ryglował potwierdzając mignięciem kierunkowskazami :)

: pt maja 15, 2009 10:28
autor: roro
PvD pisze:
roro pisze:Musialbym jeszcze dodatkowo zostawic kartke zeby zlodziej wchodzil od strony pasazera bo od kierowcy mikrostyk w zamku walniety
Niekoniecznie ja miałem tak że jak miałem walnięty mikrostyk kierowcy to poprostu 2 razy naciskalem na przycisk zamkniecia na pilocie i wtedy normalnie ryglował potwierdzając mignięciem kierunkowskazami :)
Ale ja nie mam pilota zamykam z kluczyka ale dioda sie zapala wiec teoretycznie sie zalacza