Strona 1 z 2
					
				Alarm Bora
				: czw maja 14, 2009 11:10
				autor: Kozuna
				Witam!
Kupiłem VW Bore TDI 116km, nie dostałem do niego pilot zamka centralnego a zauważyłem ze po zamknięciu zwyklym kluczykiem drzwi przy grzybku miga czerwona dioda, czy to oznacza ze mam fabryczny alarm? 
Z góry dzieki za odpowiedz!
			 
			
					
				
				: czw maja 14, 2009 15:24
				autor: tomekk87
				witam tez mam bore i tez mi mruga lampka przy grzybku i wiem na 100% ze mam alarm fabryczny (klakson plus awaryjki) spusc szybe zamknij auto i otwórz od srodka drzwi powinien sie zalaczyc u mnie tak przynajmniej bylo,pozdro 
sory!mała poprawka sprawdzalem dzisiaj i po spuszczeniu szyby i zamknieciu nie da sie otworzyc drzwi...(grzybek sie podnosi ale drzwi ani rusz) trzeba spuscic szybe zamknac auto i przekrecic kluczyk w stacyjce i powinien sie wlaczyc alarm tak jest u mnie w borze,pozdro
			 
			
					
				
				: czw maja 14, 2009 16:20
				autor: fleshu
				Tak - to jest alarm fabryczny spięty pod klaksony i migacze - szkoda tylko że w niewielu wersjach były czujniki ultradźwięków.
			 
			
					
				
				: czw maja 14, 2009 18:33
				autor: PvD
				Mój kolega ma taką diodę w passacie ale po zamknieciu sie w srodku i probie odpalenia odpala normalnie, ma wersje basis, Ja natomiast mam ten alarm + czujniki ultradzwiekowe 

 
			 
			
					
				
				: pt maja 15, 2009 07:44
				autor: Aroboss
				Też mam taki alarm fabryczny i nie działa mi zamykanie z kluczyka a mam tylko jeden, tu moje pytanie:
1) czy mogę zamontować kupiony na allegro alarm, co z tym fabrycznym alarmem, trzeba go zdemontować ??? 
2) co polecacie w kwestii zamontowania nowego alarmu ???
pozdrawiam  

 
			 
			
					
				
				: pt maja 15, 2009 08:57
				autor: fleshu
				Na allegro - koszt 150 zł - kluczyki scyzoryki np: 
http://www.allegro.pl/item626932944_ala ... t4_t5.html
Hehehe - jak chcesz zdemontować seryjniaka?? Jak go odepniesz (a jest on w module komfortu) to połowę rzeczy wewnątrz autka padnie. Nic nie demontujemy - podpinamy się do seryjnego - tak żeby po zazbrojeniu z pilota działały 2 alarmy - dokładany i seryjny.
 
			 
			
					
				
				: pt maja 15, 2009 09:04
				autor: Aroboss
				Nic nie demontujemy - podpinamy się do seryjnego - tak żeby po zazbrojeniu z pilota działały 2 alarmy - dokładany i seryjny.[/quote]
O to właśnie mi chodziło, czyli trzeba sie podpiąć pod seryjny alarm, dorobić kluczyki i ma działać
Jeszcze jedno pytanie:
1) czy ten alarm oferowany wyżej jest dobrej jakości czy kierować sie cena (droższe i lepsze ? )
			 
			
					
				
				: pt maja 15, 2009 09:24
				autor: fleshu
				Tylko groty pilotów mają nieraz gorszą jakość - ale w dorabianiu kluczy w razie problemów z nacinaniem tych grotów można dobrać sobie inne. Mam go 2 latka i nie narzekam. Kwestia tylko samego podłączenia - żeby wszystko było lutowane a nie na spinki jakieś dziwne łączone. Jeżeli chcesz więcej bajerów to możesz sobie wybierać w opcjach takich jak np powiadomienie na pilota. Podłączenie się pod instalacje samego autka to  tylko max 10 przewodów(czyba że jakaś bardzo wyrafinowana opcja jest).
			 
			
					
				
				: pt maja 15, 2009 09:45
				autor: roro
				Mam pytanie: tez mam seryjny alarm (jest czerwona kontrolka). Jakbym chcial przeprowadzic test czy dziala to wiadomo szyba w dol zamknac i od srodka otworzyc i teoretycznie zacznie wyc a jak go wylaczyć?? Czy przekrecenie zaplonu pomoze?? 

 
			 
			
					
				
				: pt maja 15, 2009 09:56
				autor: PvD
				roro pisze:Czy przekrecenie zaplonu pomoze
Jak masz alarm to zamknij sie w srodku aż zacznie dioda migac pozniej sproboj odpalic powinien trabic
 
			 
			
					
				
				: pt maja 15, 2009 10:04
				autor: fleshu
				Wyjść, zamknąć i otworzyć autko z kluczyka - alarm zgaśnie.
			 
			
					
				
				: pt maja 15, 2009 10:13
				autor: roro
				Musialbym jeszcze dodatkowo zostawic kartke zeby zlodziej wchodzil od strony pasazera bo od kierowcy mikrostyk w zamku walniety  
  
 
			 
			
					
				
				: pt maja 15, 2009 10:22
				autor: PvD
				roro pisze:Musialbym jeszcze dodatkowo zostawic kartke zeby zlodziej wchodzil od strony pasazera bo od kierowcy mikrostyk w zamku walniety 
Niekoniecznie ja miałem tak że jak miałem walnięty mikrostyk kierowcy to poprostu 2 razy naciskalem na przycisk zamkniecia na pilocie i wtedy normalnie ryglował potwierdzając mignięciem kierunkowskazami 

 
			 
			
					
				
				: pt maja 15, 2009 10:28
				autor: roro
				PvD pisze:roro pisze:Musialbym jeszcze dodatkowo zostawic kartke zeby zlodziej wchodzil od strony pasazera bo od kierowcy mikrostyk w zamku walniety 
Niekoniecznie ja miałem tak że jak miałem walnięty mikrostyk kierowcy to poprostu 2 razy naciskalem na przycisk zamkniecia na pilocie i wtedy normalnie ryglował potwierdzając mignięciem kierunkowskazami 

 
Ale ja nie mam pilota zamykam z kluczyka ale dioda sie zapala wiec teoretycznie sie zalacza