Strona 1 z 1

TDI IV awaryjność

: śr maja 13, 2009 16:58
autor: Omek
Witam !
Zastanawiam się nad silnikami TDI jakie były montowane w czasie produkcji golfa 4 które były mało awaryjne i mało paliły ?

: śr maja 13, 2009 17:19
autor: diaz34
proponuje afn(110km) lub asv(110km) bo to oszczedne dynamiczne i trwałe jednostki ale jezeli szukasz wrazen to awx(130km) ale tutaj juz sa pompowtryski ktore lubia sie sypac przez nasze paliwka...

: śr maja 13, 2009 17:23
autor: Centek
diaz34 pisze:jezeli szukasz wrazen to awx(130km)
AWX w Passacie b5fl a w golfie jest ASZ

: śr maja 13, 2009 17:38
autor: kris
Mi przez rok w Alh nic się nie zepsuło więc narzekać nie mogę. Silniki TDI są trwałe tylko elektronika potrafi szwankować.

[ Dodano: 13 Maj 2009 17:42 ]
jeżeli lubisz ostrą jazde tą są Arl 150km

: czw maja 14, 2009 01:27
autor: fleshu
AHF - jeżeli w porę się odmę wypnie, bo jego wada to olej walący z odmy(ale to chyba każdy TDI i w PD tak samo). Mało pali - to chyba jego największa zaleta. Jeżeli chodzi o padanie części to agregaty boczne - najczęściej rolki - ale to norma - jak się dba to się jeździ. Elektryka to jak w każdym - Klapa bagażnika, zamki, wtyczka klimy przy pompie, czujnik wstecznego światła, czujnik temp. cieczy. Natomiast duży minus dla dwumasu - często się sypie. Jeżeli dobry olej będzie lany i w porę oraz będzie się robić wymiany pasków, napinaczy, rolek na czas to super to działa. Zawieszenie MK4 ma zbyt miekkie. Sam silniczek jeżeli pominąć kwestię odmy jest super - 100 tyś praktycznie tyko wymieniając olej, paski i rolki, i części zawieszenia - ale Vag zawsze podpinany i sprawdzenie pracy. Nie ma aut bez wad! A golfa prosto jest naprawć. Większość można zrobić samemu. Jak by wziąść golfa i pozakładać zawieszenie z opla - to by było fajne autko. Nawet po przekręceniu na konikach ten silnik zachowuje niskie spalanie, więc polecam!!!

: czw maja 14, 2009 01:55
autor: EnJoy
Omek pisze:które były mało awaryjne i mało paliły ?
mistrzem w tej klasie jest SDI.. całe 68 KM ;) nie ma się co psuć praktycznie, spalanie najmniejsze ze wszystkich silników montowanych w MK4 a bez remontu można przejechać pół świata jak nie więcej :P

z TDI to AGR, ALH (90KM), AHF i ASV (110KM).. mało palą, jeżdżą prawie na wszystkim, awaryjność podobna jak w przypadku reszty TDI'ków..

: czw maja 14, 2009 07:34
autor: nasa111
http://www.vwgolf.pl/?page_id=30
wychodzi że SDI wcale najmniej nie pali- a i mułek z niego niekiepski ;)

: czw maja 14, 2009 09:45
autor: EnJoy
nasa111 pisze:wychodzi że SDI wcale najmniej nie pali- a i mułek z niego niekiepski ;)
nie zawsze można wierzyć danym producenta... ważna jest praktyka :P
zresztą kolega nie pyta o mocne auto.. tylko mało palące i bezawaryjne, a SDI spełnia oba kryteria