czy skrzynia od 1.6td pasuje do 1.9td
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czy skrzynia od 1.6td pasuje do 1.9td
witam. kumpel sie uparł na założenie skrzyni od 1.6 td do 1.9td no i pochodziła jakiś czas ( czytaj ok. 1km spokojnej jazdy) no i poszła w diabły.
Nie ma sprzęgła. teraz nie wiem czy wina docisku czy może wieloklin jest inny(mniejszy) w tych dwóch skrzyniach????
Nie ma sprzęgła. teraz nie wiem czy wina docisku czy może wieloklin jest inny(mniejszy) w tych dwóch skrzyniach????
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
hm. powiedzial, że bedzie grać to założyłem choc myślałem ze jest inna.
Teraz druga osoba potwierdziła, że niby wszystko to samo????
Przy ruszaniu kola jakby drżały no i chyba łożysko się rozlecialo...
[ Dodano: Wto Maj 12, 2009 21:04 ]
nie ma sprzęgła tzn. jest luźna dźwignia sprzęgla, nie ma żadnego oporu...
Teraz druga osoba potwierdziła, że niby wszystko to samo????
Przy ruszaniu kola jakby drżały no i chyba łożysko się rozlecialo...
[ Dodano: Wto Maj 12, 2009 21:04 ]
nie ma sprzęgła tzn. jest luźna dźwignia sprzęgla, nie ma żadnego oporu...
Ostatnio zmieniony wt maja 12, 2009 22:51 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
są dwie możliwości albo talerzyk wysprzęglający albo łożysko wyciskowe bo sama skrzynia poza flanszami ( nie zawsze bo czasem 4T mają równierz większe flansze) na przeguby się nie różniJABcok20 pisze:nie ma sprzęgła tzn. jest luźna dźwignia sprzęgla, nie ma żadnego oporu...
ale skrzynia i tak musi być zdemontowana.
proponuję najpierw zerknąć pod dekiel od piątki.
jak okaże się że łożysko dobre jest to wtedy skrzynię trzeba zciągać obstawiam że wyleciał środek w talerzyku wysprzęglającym.
był już kiedyś taki przypadek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości