Strona 1 z 2

B5 FL-wymiana filtra paliwa.

: wt maja 12, 2009 11:07
autor: paulo22
witam.brat ma Passka b5 fl TDi 130 AWX na pompowtryskach i zamierza wymienic filtr paliwa.i teraz pytanie czy po wymianie trzeba odpowietrzac caly uklad paliwowy?z gory dzieki za pomoc :pub:

: wt maja 12, 2009 11:10
autor: M_A_N_I_E_K
nie trzeba, jak już założy filtr to niech go zaleje palikiem zamknie parę obrotów silnika i powinien zagadać

: wt maja 12, 2009 11:19
autor: Pruszkowiak
Nowy filtr paliwa zalej paliwem przez któryś z otworów bo tak to długo będzie się odpowietrzał a szkoda męczyć aku i rozrusznik

: wt maja 12, 2009 11:38
autor: paulo22
M_A_N_I_E_K, Pruszkowiak, dzieki koledzy :bigok:

: wt maja 12, 2009 19:25
autor: kompot
Najlepiej ze starego filtra zlac do nowego, zdjac kable ze swiec i krecic az znikna bomble z przewodu paliwowego. Tym sposobem odpala pieknie od razu i rowno chodzi, czyli sposob dobry. I chyba wszyscy tak robia.

: pt maja 29, 2009 12:31
autor: Kris-THC
Ja ze starego filtra odpinam powrót paliwa przedłużam go wsuwając węższy wąż do niego odpalam auto i tankuję nowy filtr, auta zawsze odpalają od strzała po całkowitym zalaniu nowego filtra.

: pt maja 29, 2009 14:50
autor: marcin999
kompot pisze:Najlepiej ze starego filtra zlac do nowego, zdjac kable ze swiec i krecic az znikna bomble z przewodu paliwowego. Tym sposobem odpala pieknie od razu i rowno chodzi, czyli sposob dobry. I chyba wszyscy tak robia.
Po co chcesz ściagać kable ze świec???

: pt maja 29, 2009 23:35
autor: Kris-THC
marcin999 pisze:Po co chcesz ściagać kable ze świec???
No sam jestem ciekawy po co? A może to kompresja idzie tymi kablami i później są pęcherze w przewodach??? :helm:

: sob maja 30, 2009 15:57
autor: kompot
Bo w ten sposob zapalam samochod dopiero jak nie ma bąbli.
Kris-THC pisze: No sam jestem ciekawy po co? A może to kompresja idzie tymi kablami i później są pęcherze w przewodach?
Kompresja nie moze nigdzie isc, bo to proces
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kompresja_(fizyka)
:green_fuck:

: sob maja 30, 2009 19:19
autor: Kris-THC
Ty, a wikipedia to chyba taka matrixowa encyklopedia PWN co? :helm:

: sob maja 30, 2009 21:07
autor: bradley
kompot pisze:Najlepiej ze starego filtra zlac do nowego,
Stary gnoj wlewamy do nowego filtra. Super! :panna:

: sob maja 30, 2009 21:57
autor: lapek85
kolego paulo22 odpowietrzenie filtra ja robie w jeden skuteczny sposób.
Wkładam nowy filtr, nic nie zalewam ropą, zakłądam wszystkie węże za wyjątkiem powrotu, do krućca powrotu z filtra podłaczam wąż wysysarki do oleju( zwyukła wysysarka elektryczna do oleju silnikowego), przekręcam stacyjkę, włączam wysysarkę i patrze kiedy poleci paliwo. Jak wężem wysysraki leci ropa, szybko energicznie rozłaczam i podłączam ori przewód powrotu do zbiornika.

Po tej operacji auto odpala odrazu, za pierwszym razem, nawet nie trzeba dodać gazu.
Odpalasz i chodzi, jakgdyby nie było nic wymieniane.

taki mój domowy sposób... :bajer:

: sob maja 30, 2009 22:43
autor: Kris-THC
lapek85 pisze:zwyukła wysysarka elektryczna do oleju silnikowego
Myślałem że ja za dużo kombinuję z wężykami ale wysysarka to już niezła jazda (w sensie pozytywnym oczywiście:) Zresztą cały chu. jest do odpowietrzania w filtrze wystarczy go zalać tak z 0,5 litra wachy i po kłopocie.

: ndz maja 31, 2009 00:05
autor: kompot
Kris-THC pisze:Ty, a wikipedia to chyba taka matrixowa encyklopedia PWN co? :helm:
"Ty", chyba jest :bajer:
bradley pisze:
kompot pisze:Najlepiej ze starego filtra zlac do nowego,
Stary gnoj wlewamy do nowego filtra. Super! :panna:
W czym rzecz?