vagin5, tak przedostaje ci się kompresja go układu paliwowego ale nie do układu wysokiego ciśnienia tylko do przelewu więc nie twórz herezji tylko się doucz.
jak ci się odrazu cały komplet wtrysków zaiwesi to wogóle nie zagada.i wtedy Ci się kompresja przedostanie do układu wysokiego ciśnienia.
a Jai kolega
Michaś_1977, wiemy doskonale co mówimy.
zresztą swoich kompetencji i wykształcenia z cytuję "właściwości smarnych olei" jeszcze nie udowodniłeś więć jeśli zabierasz głoś zrób to w mądry sposób a nie podważaj kompetencji osób które siędzą w tych silnikach nie od dzisiaj.
ja jestem co prawda tylko Technikiem Mechanikiem po ZSZ ( dwie szkoły sześć roczków w szkole
)
ale chociaż mam wiedzę która wychodzi po za zakres wykształcenia na tym poziomie to nie udaję Magistra czy inżyniera.
dyskusję uważam za zakonczoną z twoją osobą i jeszcze raz powtarzam że jeśli zabierasz głos rób to w sposób mądry bo zaraz zapewne powiesz że nie możliwe żeby się komplet wtryskiwaczy zawiesził otóż zapewniam cię że to jest możliwe i sam już doświadczyłem tego nie raz zwłaszcza jak silnik był robiony.
Gacu16, zobaczy czy jak kręcisz silnikiem to czy jakiś dymek idzie z wydechy i zobacz czy dochodzi napięcie do pompy wtryskowej i czy w momencie podłączenia napięcia do elektrozaworu czy jest charakterystyczne stuknięcie
sprawdź jeszcze śiwece żarowe tylko je wyjmij i sprawdź na wierzchu bo mogą prąd pobierać ale mogą nie grzać.
jeśli rozrząd jest dobrze ustawiony i ka wtrysku obstawiam na padnięte świece żarowe lub zawieszone wtryskiwacze
( ewentualnie mało prawdopodobne ale możliwe przerwa w obwodzie zasilania pompy wtryskowej )
Gacu16,
przedewszystkim jesli głowica jest ori to w tym silniku nie ma hydro popychaczy tylko masz regulację zaworów na płytki.
silnika jest z przed 87' ?
jak tak to czeka cię jeszcze regulacja zaworów metodą wymiany płytek na na takie o odpowiedniej grubości.
daj foto głowicy z przodu silnika między pierwszym a drugim cylindrem bo chyba tu jest pies pogrzebany i wtedy poprzedni post nie jest aktualny.
jeśli założyłeś hydro to zawory się za późno otwierają a za wcześnie zamykają i kompresję tk naprawdę masz niską żeby nie powiedzieć że jej nie masz
jak coś to na PW uderzaj to dam Ci nr tel i szybko sprawę rozwikłamy
vagin5, i jeszcze jedno wiesz że dzwonią tylko nie wiesz w którym kościele
tu nie chodzi o to jakim paliwem był zalany tylko o to że jak otworzysz układ wysokiego ciśnienia to może zawsze się dostać jakiś brud ( i przeważnie tak jest ) który potem powoduje zawieszanie wtryskiwacza bardzo często po otwarciu układu wysokiego ciśnienia jest właśnie tendencja do zawieszania wtryskiwaczy