Strona 1 z 1

Uszczelka pod głowicą...

: sob maja 09, 2009 20:51
autor: rav_tdi
Od str. kolektorów poci mi sie spod głowicy po bloku, aż wózek zaczyna sie robić mokry
Chyba wymiana uszczelki co??,
Jakiej firmy kupić i na co jeszcze zwrócić uwage?? Wymiane będe robił z zaprzyjaźnionym mechanikiem!!
Prosze o opinie, podpowiedzi, sugestie, itp.
Pozdo

: sob maja 09, 2009 21:00
autor: wesol
Atamk kraczesz. Posprawdzaj poziomy oleju oraz plynu w ukladzie chlodzenia zanim zaczniesz ladowac sie w koszty., Umyj na poczatek silnik ropą i sprawdzaj co jakis czas skąd leci.

: sob maja 09, 2009 21:15
autor: rav_tdi
Płyny wszystkie są na stałym jednym poziomie, tylko ja jeżdże za granice (1250km jednorazowo) i nie chce mieć wtopy na trasie.
Od właśnie 2 ost, kursów ubywa mi oleju, jakieś 0,6l na 2500-3000km.
Więc zacząłem wszystko oglądać, zdjąłem osłone silnika od spodu i patrze, a tam wszystko mokre, a po wyżej lini uszczelki pod głowicą nic nie ma.
Więc jaka może być jeszcze opcja??, dodam że widziałem też w kanałach intercoolera oleiste ściany!

: sob maja 09, 2009 21:26
autor: JABcok20
dokładnie umyj silnik na łączaniu głowicy i przygladaj sie co jakiś czas. a turbo... hm troche oleju wiadomo nie zaszkoodzi w dolocie.
ja bym od razu nie wymienial uszczelki.
0,6 l na 3000km to nie jest podobno dużo.
może turbo puszcza i cieknie z przewodow.
ciezko coś stwierdzić bez obejrzenia samochodu
ale umyć silnik i tak trzeba i nie wymieniałbym jej bez umycia!!!

: sob maja 09, 2009 21:32
autor: rav_tdi
Ok, tak zrobie, ale dop. jak zjade do kraju, to tam wjade na kanał wszystko wymyje i będe bacznie obserwował.
Dzięki za sugestie, ale... w razie hitlera to jakiej firmy uszczelke polecacie??

: sob maja 09, 2009 21:35
autor: JABcok20
goetze
ale w Niemczech nie lubia plam oleju;)

: sob maja 09, 2009 22:33
autor: roman58
Posprawdzaj króćce przy głowicy co zakładane są węże gumowe czy nie są pęknięte bo leci po uszczelce wystającej z pod głowicy i cieknie w innym miejscu.