Strona 1 z 2
					
				dymi i nierówno pracuje
				: czw maja 07, 2009 13:02
				autor: radosss
				witam
mam problem z passatem silnik AAZ. Odpalony na"ssaniu"- wyciągniętym urządzeniu rozruchowym chodzi normalnie. Po wyłączeniu "ssania" zaczyna nierówno pracować i kopci strasznie na błękitno-niebiesko . Wcześniej silnik pracował normalnie.Co się mogło stać ??? Dodam, że od jakiegoś czasu pomykałem na bioestrze...
pozdrawiam
			 
			
					
				
				: czw maja 07, 2009 15:35
				autor: Virus177
				standardowo gibajace sie kolo na wale lub przypchales wtryskiwacze  

 
			 
			
					
				
				: czw maja 07, 2009 16:01
				autor: berti666
				Ja mialem podobny przypadek kopcil tak samo co bieglo do wymianu uszczeliki glowicy, i moim beledem bylo to ze jej niesprawdzilem czy niejest peknieta bo pozniej znow zaczol kopcic i niestety glowica byla peknieta i musialem wymienic na nowa ;/
			 
			
					
				
				: czw maja 07, 2009 16:09
				autor: radosss
				Oby to były te wtryski...Autko mam 140 kilometrów od domu i nie wiem, czy jechać tak, czy odpuścić...a na wyciągniętym "ssaniu" jakby tak spróbować wrócić???
			 
			
					
				
				: czw maja 07, 2009 16:15
				autor: berti666
				nieznam tak sie dobrze ale wydaje mi sie ze lepiej by bylo go sholowac niestety. Na ssaniu chodzi ok ale wiesz ze to moze byc do czasu i mozesz niestety niedojechac
			 
			
					
				
				: czw maja 07, 2009 16:31
				autor: radosss
				dodam jeszcze, że od kilku dni czasem w trakcie jazdy kopcił na błękitno, czasem nie.Silnik pracował przy tym normalnie.Spaliny za to strasznie zaczęły ostatnio śmierdzieć i nie był to tylko smród frytek ze spalania bioestra...
			 
			
					
				
				: czw maja 07, 2009 16:35
				autor: berti666
				A  np gdy stales na swiatlach czy w korku tez kopcil czy tylko podczas jazdy??
			 
			
					
				
				: czw maja 07, 2009 16:37
				autor: radosss
				na postoju również...
			 
			
					
				
				: czw maja 07, 2009 16:43
				autor: berti666
				to ja jestem w 90% przekonany ze to uszczelka walnela na glowicy, wiec napewno bierz go na hol nieradze jechac. Jesli to by byla uszczelka to radze oddac glowice do planowania przed wymiana na nowa.
			 
			
					
				
				: czw maja 07, 2009 16:45
				autor: radosss
				sprawdzałem wczoraj olej i płyn w zbiorniczku i nie zauważyłem nic szczególnego...olej w normie a w płynie oleju raczej nie widać. Nie jestem mechaniorem, ale wydaje mi się, że w przypadku uszczelki pod głowicą to na "ssaniu też by dymił...
			 
			
					
				
				: czw maja 07, 2009 16:47
				autor: berti666
				Ja niewiem jak mogl by byc inny przypadek wydaje mi sie ze tylko uszczelka albo wtryski bardziej stawial bym na uszczelke, najlepiej znajdz mechaniora jakiegos tam gdzie masz autko i niech sie mu przyjzy i bedziesz wiedzial na 100%
			 
			
					
				
				: czw maja 07, 2009 16:59
				autor: bradley
				To nie ssanie tylko przyspieszacz kata wtrysku. Jak jest caly czas wyciagniety to pracuje normalnie?
			 
			
					
				
				: czw maja 07, 2009 17:01
				autor: radosss
				tak, jak wyciągnięte to pracuje normalnie
			 
			
					
				
				: czw maja 07, 2009 17:12
				autor: bradley
				To sprawdz ustawienie kata wtrysku na zegar, moze sie przestawilo.