Strona 1 z 1

mod vw sharana?

: śr maja 06, 2009 21:36
autor: baghira
mam taka sugestie , a wlasciwie pomysl , ktory kiedys byc moze zrealizuje -
chodzi mi glownie o mod mechaniczny vw sharana -tzn dygniecie mocy silnika z 90/110 kucy do 180albo ekstremalnie ponad 200
Czy taki kolos zyska duzo na dynamice-jakby zapodac:
- fmic - dosc duzy
- turbine -arl/awx/ ewentualnie - garett 22
- wtryski 230
- pompka 11
- mod kompa pod te ustawienia

czy taki "tuning" da mu cos dynamiki i ew zmniejszenie zyzycia paliwa - tzn zrobienie centralki z 2 programami przelaczanymi z kabiny 1. tryb econo - 2. tryb - scigant
Czy przy tych dodatkach na trybie econo - te urzadzenia dadza rade pracowac "na pol gwizdka"?
i ile szacunkowo moznaby obnizyc zyzycie paliwa w trybie econo - czy to jest wogole wykonalne?

: śr maja 06, 2009 21:59
autor: sagon
Mierzysz docelowo w 200 koni.Na tych gratach jest to do osiągnięcia.Tyle tylko,że koszt takiej modyfikacji dobije bez mała do 10kpln.
Ale jak masz kasę,to się baw.Ja osobiście wolałbym sprzedać tego sharana,dołożyć tą dychę i kupić coś mocnego.Zrobić softa i mieć prawie 190 koni.
Pytasz,czy poprawi się dynamika.Poprawi się i to znacznie,pomimo,że to taki kolos.
Co do zmniejszenia zużycia paliwa,to tutaj już takiego optymizmu nie będzie.
Pompa 11tka i 230tki,to nie jest ekonomiczny duet.
baghira pisze:tzn zrobienie centralki z 2 programami przelaczanymi z kabiny 1. tryb econo - 2. tryb - scigant
To jest do zrobienia,bo możesz sobie zażyczyć wgranie dwóch programów,jest taka możliwość.
Ale zmiana z jednego na drugi może odbyć się tylko za pomocą vaga.
baghira pisze:Czy przy tych dodatkach na trybie econo - te urzadzenia dadza rade pracowac "na pol gwizdka"?
Tak jak wspomniałem,możesz mieć jeden program mocny,a drugi lajcikowy,czyli taki na pół gwizdka.
Pogadasz z tunerem,to Ci tak zrobi.
Życzę powodzenia w modach. :bigok: