Trójnik do pomiaru ciśnienia doładowania.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Trójnik do pomiaru ciśnienia doładowania.

Post autor: dziechu » śr maja 06, 2009 13:40

Mam problem z kupieniem trójnika, żeby wpiąć się w rurkę idącą do sterownika. Chcę dopiąć dodatkowy, elektroniczny czujnik ze wskaźnikiem w kabinie. Wszystkie trójniki jakie znalazłem np. na allegro mają za dużą średnicę - 5-6mm (do LPG) i więcej, a potrzeba chyba 3-4mm, metalowy. Skąd taki wykombinować? Wdzięczność za porady ;)



arwam

Post autor: arwam » śr maja 06, 2009 14:00

dziechu,

musi być koniecznie metalowy?
jak nie to poszukaj od spryskwaczy do szyb chyba od poldka a na spokojnie będziesz mógł szukać metalowego



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » śr maja 06, 2009 14:24

Plastykowy, jak nie solidny, może pęknąć.



arwam

Post autor: arwam » śr maja 06, 2009 17:53

dziechu pisze:Plastykowy, jak nie solidny, może pęknąć.
chyba nie zamierzasz dmuchać powyżej 2,0bara?
jak nie to śmiało zakładaj i wytrzyma :pub:



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr maja 06, 2009 17:57

Mam plastikowy trojnik (co prawda nie jest on od doladowania tylko czego innego, ale miejsce montazu identyczne jak trojnika na doladowanie) i jakos sie trzyma. Przynajmniej dzielnie znosi najwiekszego overboosta 1.3 :P
Ostatnio zmieniony śr maja 06, 2009 17:57 przez bradley, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » śr maja 06, 2009 19:09

ja tez mam plastikowy trójnik do tego zwykly wezyk plastikowy oraz manometr z OBI za 15 zł i wszystko ladnie dziala . Przed czyszczeniem turbo mialem przeladowania , 1,5 bara i wtrzymywalo
Ostatnio zmieniony śr maja 06, 2009 19:10 przez DANIEL LHR, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr maja 06, 2009 21:49

Tylko koniecznie musisz zrobić przewężenie w tym trójniku na wyjściu do wskaźnika,bo będzie wskazówka skakać.
Ja wkręciłem dyszę od Komarka :grin:
Ostatnio zmieniony śr maja 06, 2009 22:17 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Azz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn sie 11, 2008 19:50
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: Azz » śr maja 06, 2009 22:21

A gdzie ta rurka idącą do ECU znajduje się pod maską w którą można trójniczkiem wpiąć manometr? :)
Ostatnio zmieniony śr maja 06, 2009 22:23 przez Azz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr maja 06, 2009 23:25

Jak masz kolektor ssacy 1Zta to wystaje taki cybant. Przecinasz wezyk, wpinasz jedna czesc trojnika, druga czesc idzie do przecietego weza, a trzecia do wskaznika.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 247 gości