Strona 1 z 1

Pada AHF, jaki silnik kupic?

: ndz maja 03, 2009 21:40
autor: ŁukaszM
Witam szanownych kolegów.
Mam taki problem z moim mk4 silnik ahf-dobiegają bardzo dziwne odgłosy spod maski, poza tym bierze 1 l oleju na 10 000km. Przebieg prawie 400tys, więc ma już prawo. Pora więc kupić następny silniczek-i dlatego moje pytanie.
czy musze kupować tylko wersję 110 konną z oznaczeniem ahf, czy może wchodzi w rachubę asv lub ask wersje 110 konne.
Czy trzeba zmieniać sterownik ewentualnie inne podzespoły elektrykę etc.
A tak poza tym czym te silniki się różniły. Mam na oku ASV ale nie wiem czy nie będzie komplikacji.
Z góry dziękuje za wszelką pomoc


Dziekuję za szybką odpowiedź. Wiem niestety że czas mojego silnika już minął. Pan mechanik orzekł że już z silnikiem jest nie fajnie. Osobiści zrobiłem nim ponad 100 000km kopci na niebiesko, ciężko pali, wcześniej było wszystko ok. To w takim razie czym się te silniki 110 konne różnią. Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

: ndz maja 03, 2009 21:45
autor: Adamm
ŁukaszM, ASV to blizniak AHF, zreszta jak przelozysz wlasny osprzet (w sensie zmienisz goly slupek - czyli blok i glowica) to mozesz brac tez ALH i AGR

: ndz maja 03, 2009 21:47
autor: mrozoo
a nie lepiej zaprowadzic do mechanika zeby sprawdzil co to za dziwny dzwiek o ktorym mowisz? ... 1L na 10 000 to wg mnie norma. . . No bo po nieznajac przyczyny, pchac sie odrazu w kupno drugiego silnika?

: pn maja 04, 2009 07:25
autor: PiotrusVW
Kupisz nowy silnik i tam nie bedziesz co jest. Ja bylbym za remontem, wsadzisz nowe czesci ewentualnie i kolejne 300tys latasz ze spokojna glowa

: pn maja 04, 2009 10:25
autor: ryszkens
PiotrusVW pisze:Kupisz nowy silnik i tam nie bedziesz co jest. Ja bylbym za remontem, wsadzisz nowe czesci ewentualnie i kolejne 300tys latasz ze spokojna glowa
Podzielam zdanie kolegi. Wyremontujesz, będziesz wiedział co masz. A tak kupisz prawie dobre, a się okaże że i tak będziesz musiał dużo przy nim zrobić,