Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:42
- Lokalizacja: Pomiechówek
Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana
Witam,
najprawdopodobniej w moim VW ciężke odpalanie jest spowodowoane cofaniem sie paliwa,
Chcę wymienić zawór zwrotny ale niebardzo wiem, który
Proszę o instrukcję...
Pozdrawiam
najprawdopodobniej w moim VW ciężke odpalanie jest spowodowoane cofaniem sie paliwa,
Chcę wymienić zawór zwrotny ale niebardzo wiem, który
Proszę o instrukcję...
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt sie 25, 2009 21:27 przez lukistrach, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja miałem w swoim ASV ten sam problem stale pojawiały się pęcherzyki powietrza. Kupiłem nowy filtr knecht one są wraz z uszczelką pod powyższy zawór zwrotny.
Podobno raz na jakiś czas warto spuścić syf z filtra tym korkiem u dołu a przy tym doszczelnić go teflonem aby szczelnie był zamknięty od dołu.
Problem z filtrem jest taki że stale drga z karoserią więc jakakolwiek nieszczelność, czy na przewodach czy zaworze daje objaw pęcherzyków w przewodach.A to odbija się na mocy i porannym rozruchu.
Podobno raz na jakiś czas warto spuścić syf z filtra tym korkiem u dołu a przy tym doszczelnić go teflonem aby szczelnie był zamknięty od dołu.
Problem z filtrem jest taki że stale drga z karoserią więc jakakolwiek nieszczelność, czy na przewodach czy zaworze daje objaw pęcherzyków w przewodach.A to odbija się na mocy i porannym rozruchu.
jest zawór zwrotny w zbiorniku paliwa.. Pod siedzeniem z tylu po prawej stronie masz klapke odkręć ją o bedziesz miał plywak dochodzą tam dwa przewody jeden zasilający drugi powrotny w srodku masz dwa zaworki zwrotne jednen na ssaniu drugi na powrocie ale niestety nie rozbieralna część Całość można rozebrać dostać się od dołu ale do zaworków niestety nie są zgrzane z obudową . Jeżeli cofa sie Tobie paliwo to zastosuj zaworek zwrotny na wężyku są w sprzedaży w każdym sklepie motoryzacyjnym tylko nie bież taniego bo nie zda egzaminu
Są na alegro nazywa się to podgrzewacz filtra paliwa, albo zawór filtra paliwa
a szuka się tak
http://www.allegro.pl/search.php?string ... aign=opera
a szuka się tak
http://www.allegro.pl/search.php?string ... aign=opera
Witajcie, wymienilem świece i filtr paliwa w moim golfie ( mk3 1.8 66kw) no i mam dalej problem :/ a mianowicie ... gdy mam rezerwe w aucie ( chodzi o paliwo :p) auto nie chce zapalic od razu, trzeba albo tak ze 3 razy wlaczyć i wylaczyć zapłon albo pokręcic tak ze 5 razy rozrusznikiem az zapali ... no i nie wiem co z tym fantem zrobić :/
poradźcie cos chlopaki, bo mnie juz krew zalewa, i w ogole przypal troche go tak krecic <lol> sprawia wrazenie jakiegos trupa <lol>
poradźcie cos chlopaki, bo mnie juz krew zalewa, i w ogole przypal troche go tak krecic <lol> sprawia wrazenie jakiegos trupa <lol>
a zeby wyczyscic trzeba go wyciagac ?? dam rade sam to zrobic ??
a druga sprawa, jakbym chcial zamontować zaworek zwrotny, to w ktorym miejscu sie go montuje ?? byłbym wdziecznu za jakieś fotki podgladowe .... obstawiam u mnie cofanie się paliwa, gdyż po postoju nocnym jak wlącze i wyłącze zapłon tak ze 3-4 razy to golfik zapali odrazu ... stad moje podejrzenia, ale nie wiem co dokladnie mogło sie stać ze paliwo sie cofa :/
a druga sprawa, jakbym chcial zamontować zaworek zwrotny, to w ktorym miejscu sie go montuje ?? byłbym wdziecznu za jakieś fotki podgladowe .... obstawiam u mnie cofanie się paliwa, gdyż po postoju nocnym jak wlącze i wyłącze zapłon tak ze 3-4 razy to golfik zapali odrazu ... stad moje podejrzenia, ale nie wiem co dokladnie mogło sie stać ze paliwo sie cofa :/
-
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
- Lokalizacja: Lubliniec
- Kontakt:
A zatem czy powietrze które idzie wraz z paliwem caly czas to tez moze być wina tego zaworka? (ponieważ zaworek jest na drodze powrotnej wiec chyba nie, tylko enentualne cofajnie sie paliwa wchodzi w grę, a moze sie mylę niech mnie ktos poprawi)Sztomel pisze:zgadza się, najczęściej powietrze lewe przepuszcza właśnie ten oring pod zaworem jednokierunkowym podgrzewacza paliwa - nr 3 i 4 na powyższym foto.marcuso86 pisze:jeśli tak sie dzieje czy to wina tego zaworka?
Ostatnio zmieniony ndz sie 16, 2009 13:17 przez marcuso86, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 171 gości