Strona 1 z 1

Jak tylko włącza mi sie turbina to silnik przerywa, szarpie

: czw kwie 30, 2009 21:28
autor: lubekkk1988
Witam wszystkich mam nadzieje ze uzyskam pomoc w danym temacie mam vw vento w TDI 94r. 90KM. Nie dawno wyskoczyl mi problem a mianowicie gdy jade nie zaleznie na który biegu gdy przekraczam 2000Obr/min silnik wariuje przerywa szarpie jak by odcinał doplyw paliwa. czasami uda mi sie zamknąć obrotomierz na każdym biegu i jest git a czasami lapie swira powyżej dwóch tys obr. Mówią mi ze to przepływomierz ale dzis zmienilem i bylo podobnie prosze o pomoc..

Re: POMOCY!!! SILNIK PRZERYWA POWYZEJ 2000obr/min

: czw kwie 30, 2009 21:32
autor: PinkFloyd
lubekkk1988 pisze:Witam wszystkich mam nadzieje ze uzyskam pomoc w danym temacie mam vw vento w TDI 94r. 90KM. Nie dawno wyskoczyl mi problem a mianowicie gdy jade nie zaleznie na który biegu gdy przekraczam 2000Obr/min silnik wariuje przerywa szarpie jak by odcinał doplyw paliwa. czasami uda mi sie zamknąć obrotomierz na każdym biegu i jest git a czasami lapie swira powyżej dwóch tys obr. Mówią mi ze to przepływomierz ale dzis zmienilem i bylo podobnie prosze o pomoc..
Spróbuj odpiąć impulsator ze skrzyni biegów i się przejechac czy będzie dobrze, jeżeli dalej bedzie problem zrób logi dynamiczne i statyczne vagiem, w układzie paliwowym masz pęcherzyki powietrza?? Przy takich objawach musiał byś miec bardzo duzo , bo pompa jest bardzo wydaja i wiecej tłoczy niż jest zapotrzebowanie na paliwo.

: czw kwie 30, 2009 21:37
autor: lubekkk1988
Zobacze odepne impulsator ale wądpie ze to cos da. Wukladzie paliwowym nie ma zadnego powietrza czasam sie pokaże ale raz na jakis czas. mam tez nastawnik w pompie padnięty bo na wolnych obr mi skaczą obr z 880Obr/min na 920Obr/min ale to ma cos wspólnego?

: czw kwie 30, 2009 22:08
autor: DANIEL LHR
lubekkk1988 pisze:Zobacze odepne impulsator ale wądpie ze to cos da. Wukladzie paliwowym nie ma zadnego powietrza czasam sie pokaże ale raz na jakis czas. mam tez nastawnik w pompie padnięty bo na wolnych obr mi skaczą obr z 880Obr/min na 920Obr/min ale to ma cos wspólnego?
mozliwe ze przyczyna jest nastawnik

: czw kwie 30, 2009 22:50
autor: lubekkk1988
Ale to szarpanie mialem wczesniej gdy nastawnik byl ok z miesiac temu on mi sie odezwal a potem znowu szarpanie zaznacze ze mam zrobione 420tys Km już nie mało :goof:

: pt maja 01, 2009 10:15
autor: piter_s
to na wszelki wypadek spróbuj z tą wtyczką impulsatora, a może i wtryskiwacz sterujący siada.
najlepiej to dak jakieś logi.

: pt maja 01, 2009 10:23
autor: lubekkk1988
A gdzie znajde ta wtyczke? nie wiem gdzie ona jest i powiedzcie czy mozna jakos samemu podłączać auto pod lapka? bo u mechanika musze placic 70zl za kazde sprawdzenie a mam juz tego dosc :grrr:

: pt maja 01, 2009 10:31
autor: piter_s
powiem ci że możesz samemu to zrobić, ale kabelek trzeba zakupić za właśnie 70zł i do tego zakupić program vag, chyba że zdobędziesz go innym źródłem.
nie wiem jak u ciebie, ale ja za samą diagnozę, czyli podpięcie i zobaczenie jak co wygląda to biorę 40pln, no bo 70 za same logi to troszkę za dużo, chyba ze u was sie tak cenią.

wtyczka jest na skrzyni z góry, wypnij ją i zrób jazdę, licznik wtedy nie bedzie działał.

: pt maja 01, 2009 10:35
autor: lubekkk1988
No spoko dzieki wiesz u mnie sa ceny z kosmosu wczoraj chcialem sie dowiedziec ile kosztuje przeplywomierz na szrocie to koles mi powiedzial 300zl bez zadnej gwarancji. chyba zakupie ten kabelek i bede sam cos kombinował jeszcze raz dzieki

[ Dodano: 01 Maj 2009 11:19 ]
Ale czy to ze przerywa to może być przeplywomierz?????????

Jak tylko włącza mi sie turbina to silnik przerywa, szarpie

: sob sty 14, 2012 12:30
autor: lubekkk1988
Wina szarpania był blokujacy sie wtrysk sterujacy