Strona 1 z 1

głosna praca

: śr kwie 29, 2009 23:02
autor: Areczek6578
ogólnie mam taki problem gdyż zauważyłem że jak przeciągne na biegach mojego golfika to silnik cicho pracuje a gdy go kręce do 2 tys obrotów to jakoś dziwnie pracuje głośniej :( nie wiem czy może pompa oleju siada?? czy cuś zalany jest olejem mobil 5w/30 do pd

: czw kwie 30, 2009 00:23
autor: EnJoy
Areczek6578 pisze:jakoś dziwnie pracuje głośniej :(
bardzo ogólne stwierdzenie... może trochę jaśniej? ;)

: czw kwie 30, 2009 09:33
autor: piter_s
powiem Ci tak, ogólnie PD ciszej pracują od VP, zależy co masz na myśli głośna praca, z tego co piszesz to w niskich obrotach, to jest diesel i wszystkie tak pracują, rozumie jak słychać coś konkretnego, jakieś cykanie czy klepanie.
olej masz ok, pamiętaj o terminie wymiany, pompa oleju to by ciśnienie migało, z mechanicznych elementów to najprędzej to popychacze lub zbyt późny kąt wtrysku.
ja też kiedyś byłem przewrażliwiony i wydaje mi się że raz było głośno a raz ciszej po zakupie pierwszego tdi. temperatura ma też duży wpływ na głośność pracy silnika, tdi ładnie pracują i są płynne w lecie, w zimie jest trochę gorzej, są bardziej toporne w porównaniu do benzyniaków, a dlaczego to wiadomo ze to na ropę i w niskich temp. jest im trochę gorzej.
ogólnie jak cię coś martwi to zapnij vaga i zobacz jak z synchronizacją itd, ewentualnie sprawdzić dokładnie rozrząd.

: pn maja 04, 2009 00:04
autor: MARTINEZ1027
piter_s pisze:powiem Ci tak, ogólnie PD ciszej pracują od VP, zależy co masz na myśli głośna praca, z tego co piszesz to w niskich obrotach, to jest diesel i wszystkie tak pracują, rozumie jak słychać coś konkretnego, jakieś cykanie czy klepanie.
olej masz ok, pamiętaj o terminie wymiany, pompa oleju to by ciśnienie migało, z mechanicznych elementów to najprędzej to popychacze lub zbyt późny kąt wtrysku.
ja też kiedyś byłem przewrażliwiony i wydaje mi się że raz było głośno a raz ciszej po zakupie pierwszego tdi. temperatura ma też duży wpływ na głośność pracy silnika, tdi ładnie pracują i są płynne w lecie, w zimie jest trochę gorzej, są bardziej toporne w porównaniu do benzyniaków, a dlaczego to wiadomo ze to na ropę i w niskich temp. jest im trochę gorzej.
ogólnie jak cię coś martwi to zapnij vaga i zobacz jak z synchronizacją itd, ewentualnie sprawdzić dokładnie rozrząd.
witam podepne sie pod temat ... jak sprawdzic kąt wtrysku i co to jest ta synchronizacja ?? czy to mozna sprawdzic VAGiem ??? .... mam kabelek i program (polski VAG 2.5 ) czy tym cos zdziałam?? chodzi mi tylko o zczytanie i rzucenie na forum .i moze ktos cos znajdze błedy itp. dzieki pozdrawiam

: pn maja 04, 2009 09:35
autor: homsky
MARTINEZ1027 pisze:jak sprawdzic kąt wtrysku i co to jest ta synchronizacja ??
VAG-COM --> Engine --> Mess Blok --> Grupa 004

Synchronizacja to nic innego jak poprawnośc ustawienia rozrządu , w grupie 004 ostatnia kolumna
MARTINEZ1027 pisze:mam kabelek i program (polski VAG 2.5 ) czy tym cos zdziałam??
Ten Polski VAG jest troche drętwy , lepiej pobierz sobie VAGa w wersji 3.112 , do podstawowej diagnostyki w 100% ci wystarczy : http://www.ross-tech.com/vag-com/download/archives.html