[VENTO TDI] Zawór początku kąta wtrysku N108

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
slaw71
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

[VENTO TDI] Zawór początku kąta wtrysku N108

Post autor: slaw71 » śr kwie 29, 2009 19:00

Jak w temacie ,proszę o wyjaśnienie cóż to za zawór i jak to naprawić.Taki wyświetlił błąd po podpięciu VAG-a .Jazda objawia się chwilowymi odcinkami i robi się muł,brak reakcji na gaz.Podejrzewałem notlauf,ale zaworek n75 i przepływka ok , za to wyświetliło taki błąd.Silnik to 1.9 AHU zrobiony na 130KM.Proszę o informację jak to usunąć. :cry:


1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
Obrazek
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;

darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » śr kwie 29, 2009 19:39

miałem podobny problem z zaworkiem N108.W moim przypadku okazało się,że przewody wychodzące z zaworka przetarły się w kontakcie z nagrzanym i wibrującym napinaczem-powodowało to czasami brak reakcji na gaz,zamulenie (masakra :crazy: )itd. Na początku myślałem,że to turbina,ale...kawałek szkota i problem rozwiązany :bigok:



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr kwie 29, 2009 23:00

slaw71, dokładnie skopiuj z vaga ten błąd wraz z pełnym opisem, do tego zrób log 004 statycznie , dynamicznie , oraz 000 Basic Settings


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
slaw71
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: slaw71 » czw kwie 30, 2009 20:09

homsky pisze:slaw71, dokładnie skopiuj z vaga ten błąd wraz z pełnym opisem, do tego zrób log 004 statycznie , dynamicznie , oraz 000 Basic Settings
VAG-a miałem podpiętego u Rob555 więc nie jestem w stanie nic wkleić,ale po podpięciu wyskoczył właśnie taki błąd ,nie zwróciłem uwagi jakie miał cyferki ,odczytałem tylko co to za błąd.Wczasie jazdy jak na złość nic się nie działo,nawet przy pałowaniu,ale jak już wracałem od Roba lajtowo,to problem powrócił i tak jest i dzisiaj.Rob powiedział że mam wymienić filtr paliwa(dziś zakupiłem,w sobotę wymienię), lecz jestem trochę sceptycznie do tego nastawiony,filtr wymieniam zawsze przed zimą więc nie jest stary,robię ok 10tyś rocznie ,nigdy takiego czegoś nie miałem,więc wątpię czy wymiana filtra pomoże.Dlatego proszę Was o opinię , co mogę jeszcze sprawdzić, na co zwrócić uwagę ,ktoś może miał też taką przypadłość i jak się z tym uporał.Jak mówią,co dwie głowy to nie jedna.Dzięki z góry za wszystkie podpowiedzi :pub: .Najgorsze jest to,że strach takim autem wyprzedzać,nie wiadomo kiedy się zatnie :grrr:


1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
Obrazek
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw kwie 30, 2009 20:54

Bez odczytow jak pisal homsky, to nie wiele mozna powiedziec.
Problem moze byc natury mechanicznej (wadliwy czujnik, poluzowanie sie jakims cudem pompy, itp.) albo elektrycznej (np. zgnity kabel, poluzowana wtyczka)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
slaw71
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: slaw71 » sob maja 02, 2009 20:36

darkjustice pisze:miałem podobny problem z zaworkiem N108.W moim przypadku okazało się,że przewody wychodzące z zaworka przetarły się w kontakcie z nagrzanym i wibrującym napinaczem-powodowało to czasami brak reakcji na gaz,zamulenie (masakra :crazy: )itd. Na początku myślałem,że to turbina,ale...kawałek szkota i problem rozwiązany :bigok:
dziękuję kolego,Twoja opinia okazała się trafna,punkcik poleciał :pub: Ubabrałem się dzisiaj z tym jak małe dziecko,żeby dojść do tego przetartego kabelka,musiałem zdemontować napinacz,a i tak mialem problem z połączeniem tego ,bo się uwaliło dwa centymetry od zaworu i dojście jest naprawde kiepskie.Ale zrobiłem i autko jest znowu zdrowe :okej: .Pozdro i dzęki za wszystkie podpowiedzi :bigok: Temat można zamknąć.
Ostatnio zmieniony sob maja 02, 2009 20:37 przez slaw71, łącznie zmieniany 1 raz.


1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
Obrazek
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob maja 02, 2009 20:38

taka rada na przyszlosc zeby przy nieorginalnym napinaczu podpiac przewod tak aby nie ocieral o napinacz bo tylko nieorginalny pracuje w tym miejscu (poza tym jest dluzszy)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 186 gości