umierające turbo?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
umierające turbo?
witam,
slizgalo mi sie sprzeglo bynajmniej tak to wszystko wyglądało dziś dochodze do wniosku ze niepotrzebnie je wymienialem no ale, sprzeglo nowe filtr paliwa nowy linka sprzegla nowa a auto najczesciej 2500-3000 obr wogole nie przyspiesza jakby turbo nie pompowalo choć na wskaźniku jest ok,
dzis obserwacje sie zmienily jak auto podczas przyspieszania sie przymuli turbo slabnie o ok 0,2 bara. W orurowaniu pojawil sie olej moze nie w wielkich ilosciach ale dół intercoolera gdzie jest jakis jakby zaworek z gumowa osloną jest mokry od oleju. max co dzis sie udało rozpedzic to 130 ale od 120 do 130 trwało masakrycznie dlugo.
jakies porady?
co jeszcze sprawdzic zanim skazać turbo
turbo kupic drugie czy to regenerowac co lepsze?
i jakie turbo pasuje do aaz bez rzeźby
aktualnie wyglada wsio tak:
AAZ
boost pin
kat out
turbo 1,1 KKK K14
FMIC z IC od AFN-a
[ Dodano: Wto Kwi 28, 2009 15:43 ]
przebieg 322 000 km
slizgalo mi sie sprzeglo bynajmniej tak to wszystko wyglądało dziś dochodze do wniosku ze niepotrzebnie je wymienialem no ale, sprzeglo nowe filtr paliwa nowy linka sprzegla nowa a auto najczesciej 2500-3000 obr wogole nie przyspiesza jakby turbo nie pompowalo choć na wskaźniku jest ok,
dzis obserwacje sie zmienily jak auto podczas przyspieszania sie przymuli turbo slabnie o ok 0,2 bara. W orurowaniu pojawil sie olej moze nie w wielkich ilosciach ale dół intercoolera gdzie jest jakis jakby zaworek z gumowa osloną jest mokry od oleju. max co dzis sie udało rozpedzic to 130 ale od 120 do 130 trwało masakrycznie dlugo.
jakies porady?
co jeszcze sprawdzic zanim skazać turbo
turbo kupic drugie czy to regenerowac co lepsze?
i jakie turbo pasuje do aaz bez rzeźby
aktualnie wyglada wsio tak:
AAZ
boost pin
kat out
turbo 1,1 KKK K14
FMIC z IC od AFN-a
[ Dodano: Wto Kwi 28, 2009 15:43 ]
przebieg 322 000 km
WRiTTeR,
na codzień jeździsz więcej po trasie czy po mieście?
jak ta pierwsza opcja to zakładaj większe auto zacznie ci mniej palić i nie będzie się tak nagrzewać w trasie.
z większą łatwością będzei sie poruszać na wysokich biegach przy szybszej jeździe.
jeśli planujesz w przyszłości dużą pompę to koniecznie duże turbo bo jak założysz pompę 10 lub 11mm t powyżej 130km/h przy małej turnbine nie chce iśc bo jest w wydechu za ciasno
na codzień jeździsz więcej po trasie czy po mieście?
jak ta pierwsza opcja to zakładaj większe auto zacznie ci mniej palić i nie będzie się tak nagrzewać w trasie.
z większą łatwością będzei sie poruszać na wysokich biegach przy szybszej jeździe.
jeśli planujesz w przyszłości dużą pompę to koniecznie duże turbo bo jak założysz pompę 10 lub 11mm t powyżej 130km/h przy małej turnbine nie chce iśc bo jest w wydechu za ciasno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 181 gości