Strona 1 z 3

nie chce odpalic, pomocy

: wt kwie 28, 2009 00:48
autor: cudak1987
Witam prosze o pomoc , mam taki problem samochód nie odpala , kręci ale nie zaskoczy. nie swieci sie kontrolka od swiec nie słychać pompki po przekreceniu stacyjki. Samochód był uderzony w tył i był robiony. Czy to mozliwe ze moze to byc spowodowane tym ze samochód był przechylony na bok i paliwo spłyneło i sie zapowietrzył? co sprawdzać ? czytałem ze moze to być przekaznik 109 (podobno on jest odpowiedzialny za swiece. powiedzcie co sprawdzać.. z góry dzieki za pomoc...

: wt kwie 28, 2009 00:53
autor: fleshu
Ciężko ocenić - może podepmij vag przy włączonej stacyjce, odczytaj błędy. Odepnij na chwilę klemę + (ja tak miałem jak zwarcie na instalacji zrobiłem)

: wt kwie 28, 2009 00:57
autor: cudak1987
tylko ze to autko cały czas paliło na dotyk nawet jak sniegiem było zasypane.. a ty nagle jak go przechyliłem i tarłem podkład to juz nie chciał zaskoczyć.. kreci ładnie ale nie zaskakuje.. nie mam vaga niestety dopiero autko sobie sprawiłem..

: wt kwie 28, 2009 01:00
autor: fleshu
Zastanów się czy jeszcze nic innego nie mogło wpłynąć na taki efekt? Może coś jeszcze się stało? Strasznie to dziwne. Ale kleme odepnij na chwilę.

: wt kwie 28, 2009 01:05
autor: cudak1987
autko stało z wyjetym akumulatorem.. przez cały czas pracy.. z tego co sie orientuje to poduszki czy napinacze pasów nie mają wpływu na to czy odpala , powininien odpalić. a w golfie nie ma czujki zadnej antywstrząsowej?

: wt kwie 28, 2009 01:08
autor: fleshu
Jeżeli aku odpięty i brak awaryjnego aku dla alarmu to nie ma to znaczenia raczej. Jedynie zostaje kluczyk i imo. Moż coś się stało właśnie z nim. Ale to by przy pierwszym odpalaniu zagadał chwile i zgasł. Mogły się wtryski zapowietrzyć - i pytanie - na którą strone był przechylony?

: wt kwie 28, 2009 01:13
autor: cudak1987
na strone kierowcy , miejsce pasazera było w powietrzu..

: wt kwie 28, 2009 01:25
autor: fleshu
no to źle. bo po prawej jest filtr! Hol tylko zostaje - bieg wbijasz i palisz na rozruszniku żeby paska nie zerwać.

: wt kwie 28, 2009 08:47
autor: figurel
fleshu pisze: Hol tylko zostaje
No nie tylko, przecież można filtr paliwa ropką zalać. Zdecydowanie może to rozruch ułatwić.

: wt kwie 28, 2009 10:04
autor: t0mal
Pompa się zapowietrzyła pewnie zrób tak:

Zalej filtr paliwem, jak pusty, następnie poluzuj nakrętki przy wtryskach i kręć silnikiem, aż zacznie paliwo wyciekać, wtedy dokręcasz przewody do wtrysków i wio :)

Zapowietrzona pompa sama się powinna odpowietrzyć, trzeba jakieś 10s pokręcić silnikiem, jak masz pusty filtr paliwa to bedzie ciężej zapalić.

[ Dodano: 28 Kwi 2009 10:06 ]
Jeśli problem się powtórzy to jest wina zaworka zwrotnego w pompie lub na filtrze.

: wt kwie 28, 2009 10:07
autor: cudak1987
a sam sie nie odpowietrzy? tylko to moze byc powodem ze nie odpala? bo kontrolka od swiec wogóle sie nie zapala...

: wt kwie 28, 2009 10:13
autor: t0mal
Najpierw trzeba posprawdzać najprostrze przyczyny, poźniej bedziemy się zastanawiać :)

Jak pisałem odpowietrzy się, ale trzeba bedzie troche kręcić silnikiem, jeżeli masz suchy filtr paliwa to nie odpali.

[ Dodano: 28 Kwi 2009 10:15 ]
pompki nie słychać bo jej nie ma :) paliwo z baku ssie pompa wtryskowa

: śr kwie 29, 2009 00:20
autor: cudak1987
w filtrze paliwa była około szklanka paliwa , a powininen być pełny tak? autko dalej kreci i nie chce zaskoczyć.. ta kontrolka od swiec nie powinna sie zaswiecic nawet na chwile zeby zahrzać?

: śr kwie 29, 2009 00:28
autor: fleshu
Popatrz jeszcze jak bezpieczniki główne wyglądają - Taka czarna puszka na akumulatorze. Może się coś rozwaliło tam podczas wyciągania aku.